Skiën
:tWaarom geloof ik dit nou toch niet:t:pu:t:pu:t:pu:t:pu:t:sne:!Oorspronkelijk gepost door tukkertjeZal het noooooooooooit weer doen Daffie:,:D:D:t:t:haOorspronkelijk gepost door DaphneDat vind ik weer niet lief van je Tukkertje..... Maarja... ik krijg um nog wel es... :sneOorspronkelijk gepost door tukkertje
JIj kunt het weten Jelle.
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
PH:mad2:Oorspronkelijk gepost door tukkertjeZal het noooooooooooit weer doen Daffie:,:D:D:t:t:haOorspronkelijk gepost door DaphneDat vind ik weer niet lief van je Tukkertje..... Maarja... ik krijg um nog wel es... :sneOorspronkelijk gepost door tukkertje
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Oorspronkelijk gepost door DaphnePH:mad2:Oorspronkelijk gepost door tukkertjeZal het noooooooooooit weer doen Daffie:,:D:D:t:t:haOorspronkelijk gepost door DaphneDat vind ik weer niet lief van je Tukkertje..... Maarja... ik krijg um nog wel es... :sneOorspronkelijk gepost door tukkertje
PH neutraal?????:,:,:,:,:,:,
Ik stel me inderdaad neutraal opOorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door DaphnePH:mad2:Oorspronkelijk gepost door tukkertjeZal het noooooooooooit weer doen Daffie:,:D:D:t:t:haOorspronkelijk gepost door Daphne Dat vind ik weer niet lief van je Tukkertje..... Maarja... ik krijg um nog wel es... :sne
PH neutraal?????:,:,:,:,:,:,

De hele lijst van 19 november wordt overgeheveld naar het skièn en wie zich niet afmeld gaat gewoon mee:D:tOorspronkelijk gepost door takkie
ahum,
Iedereen geeft zich wel fijn op voor 19 November, maarreeeeee, hoe zit het met het skieen,
Majorca b.v ga je ook mee skieen??????
gaan we van de zwarte piste, ok?