Maar helaas niet in griekenland,helaas, waar de zee helemaal leeg-gevist is, zelfs met dynamiet en er nauwelijks nog iets beweegt onder de zeespiegel. incl de sponsen etc.
Alles is daar kapotgemaakt,....enfin, je ziet het oop de foto's zowel boevengronds als in het water groeit er nauwelijks meer iets....en nu is het geld ook nog op, daar...
De eerste foto van Lindos, Paulus' haven is wel mooi, van dat Transvertragia-toestel krijg ik ook de rillingen
Droellie vond het geweldig, al je tegenwerpingen ten spijt
gelukkig maar, dan kan het alleen maar beter worden de volgende keer.
Toen ik 20 was vond ik Rhodos ook nog cool
Nou nou... kben ook geen 20 meer hoor Maar volgend jaar wordt het wel iets heel anders hoor! Voor ons ff geen eiland meer, ben ok op kreta geweest, en mijn vriend op malta en al die eilanden daar in de buurt lijken op mekaar
« McCain, een vleugje magie »
« Il y a de la magie dans McCain ».
Zo vakantie geboekt, we gaan 9 dagen naar Italië. Helaas moeten we vroeg dit jaar, ik zit helaas vast aan de vakantie tijd van m'n oppasgezin. Vier weken achter elkaar. Is niet echt leuk. Maar ja je kunt niet alles hebben denk ik dan maar zo.
Lassie schreef:Zo vakantie geboekt, we gaan 9 dagen naar Italië. Helaas moeten we vroeg dit jaar, ik zit helaas vast aan de vakantie tijd van m'n oppasgezin. Vier weken achter elkaar. Is niet echt leuk. Maar ja je kunt niet alles hebben denk ik dan maar zo.
Dus gisteren maar gelijk iets geboekt.
ik kan mij vreselijker dingen voorstellen dan een reisje naar Italie.
Lassie schreef:Zo vakantie geboekt, we gaan 9 dagen naar Italië. Helaas moeten we vroeg dit jaar, ik zit helaas vast aan de vakantie tijd van m'n oppasgezin. Vier weken achter elkaar. Is niet echt leuk. Maar ja je kunt niet alles hebben denk ik dan maar zo.
Dus gisteren maar gelijk iets geboekt.
ik kan mij vreselijker dingen voorstellen dan een reisje naar Italie.
dat is waar, maar ik zit daarna wel drie weken lang thuis zonder werk.
En in die vier weken hebben we ook nog een weekend met m'n familie.
Ik hou niet zo ven heen en weer gejakker.... Ik ben dan verplicht om dan vakantie te nemen. Maar ja wat doe je er aan?
Ga het vanaf volgend jaar december wel anders doen.
Hm, een beetje vroeger in het jaar is Italie mooi, en wat minder touristisch. Niet zo'n ramp volgens mij. Enige is dat iedereen nog gaat als jij alweer terug bent
Waar gaan jullie precies naartoe in Italie?
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Dat is waar... we gaan naar Toscane, Larciano. Een huisje met een zwembad erbij (geen idee of we dan kunnen zwemmen, het zwembad is dan al wel open). Dichtbij Pisa enzo.
Lassie schreef:Dat is waar... we gaan naar Toscane, Larciano. Een huisje met een zwembad erbij (geen idee of we dan kunnen zwemmen, het zwembad is dan al wel open). Dichtbij Pisa enzo.
Nou, Pisa en Lucca zijn goed te bereiken, maar dichtbij is anders. Pakweg 65 km.
Maar: mooie streek!
Lassie schreef:Dat is waar... we gaan naar Toscane, Larciano. Een huisje met een zwembad erbij (geen idee of we dan kunnen zwemmen, het zwembad is dan al wel open). Dichtbij Pisa enzo.
Nou, Pisa en Lucca zijn goed te bereiken, maar dichtbij is anders. Pakweg 65 km.
Maar: mooie streek!
Ongeveer uurtje rijden, valt wel mee. (gezien de afstanden in Canada vorig jaar)
In April (rond onze trouwdatum) een tripje van 6 dagen naar Istanbul geplanned. Weet niet hoe lang mijn broer daar nog woont en het was alweer even geleden. Paar dagen bij hem overnachten en in het weekend van de trouwdag met Joanne in een hotelletje overnachten. Wel zin in!
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Marnix schreef:In April (rond onze trouwdatum) een tripje van 6 dagen naar Istanbul geplanned. Weet niet hoe lang mijn broer daar nog woont en het was alweer even geleden. Paar dagen bij hem overnachten en in het weekend van de trouwdag met Joanne in een hotelletje overnachten. Wel zin in!
Prachtige stad Istanbul. Ik heb er vroeger een paar nachten overnacht in het "Agatha Christie" hotel.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Klopt, ben er in 2007 ruim een week en in 2008 bijna een week geweest. Interessante stad. Dat hotel heb ik even gecheckt maar ligt toch wel een beetje boven budget
Ik vertrek donderdag voor drie weken naar Boston. In Stockholm dooit het nu al een paar dagen, dan moet ik toch maar de koudere oorden opzoeken. Het is altijd leuk om een stad met zoveel goede universiteiten in de buurt te bezoeken. Ik ben er 1 week voor vakantie en om een bekende bezoeken (en dat is het eigenlijke doel van de reis), de overige twee weken kan ik er echter samenwerken met wat mensen, waardoor de baas de reiskosten betaalt. Ik houd van mijn werk.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."