Was je er savonds ook nog??? Anders heb je nog van mijn mooie gezang kunnen genietenalbion schreef:naar goes: sectie vergadering (en dat op mijn vrije dag)

Was je er savonds ook nog??? Anders heb je nog van mijn mooie gezang kunnen genietenalbion schreef:naar goes: sectie vergadering (en dat op mijn vrije dag)
Ik zie het nog zo voor me die moeders die(meestal om de week) naar de verloskundigenpraktijk bij ons in de straat. Ik kon het hier van achter mijn bureau hoefde daar niet eens voor op te staan! Ze zijn inmiddels verhuisd, dus niet weet ik er niet zoveel meer die zwanger zijn...MarthaMartha schreef:bidkring, verloskundige,
vanmiddag winkelen met Katja, de dochter van Helma, ik heb er zin in!
Weer bij tandarts gezeten. 't Liep nog weer anders dan gepland...Afgewezen schreef:Bij de tandarts gezeten...![]()
![]()
Het liep een beetje anders dan gepland.
Wat dan? Heeft de tandarts besloten dat de rest er ook uit moet? :)Afgewezen schreef:Weer bij tandarts gezeten. 't Liep nog weer anders dan gepland... :humAfgewezen schreef:Bij de tandarts gezeten... 8| :)
't Was de vervangende tandarts. Noodvulling was eruit gerold.Fjodor schreef:Wat dan? Heeft de tandarts besloten dat de rest er ook uit moet?Afgewezen schreef:Weer bij tandarts gezeten. 't Liep nog weer anders dan gepland...Afgewezen schreef:Bij de tandarts gezeten...![]()
![]()
Mij ook. 't Was ook wel een lieve tandarts. Maar ik zou hem liever toch niet meer nodig hebben.refo schreef:Dat lijkt me voor een noodvulling een afdoende antwoord.
Waarom eigenlijk een noodvulling en geen definitieve?refo schreef:Als ze een noodvulling te vast zetten krijg je bij de definitieve behandeling problemen.
Het is eigenlijk de bedoeling dat ze los zitten.
WS moet er een wortelkanaal worden uitgevijld na ontstekingTiberius schreef:Waarom eigenlijk een noodvulling en geen definitieve?refo schreef:Als ze een noodvulling te vast zetten krijg je bij de definitieve behandeling problemen.
Het is eigenlijk de bedoeling dat ze los zitten.