Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]

ber10e
Contacteer:

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]

Bericht door ber10e »

schilderles!!! Echt genieten!
wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
hmprff

Bericht door hmprff »

een muziekstandaard :) nu kan ik echt naar hartelust fluiten ;)
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Een haperende internetverbinding
Ander

Bericht door Ander »

helma schreef:Ander wat doe je lief tegen Martje!!
Het treft me tot in het klokhuis van mijn ziel (zou mijn pa zeggen)
:)
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Marnix schreef:
MarthaMartha schreef:
JolandaOudshoorn schreef:
MarthaMartha schreef:de "blije doos" van prenatal

met o.a. allerlei informatie en aanbiedingen, een paar pampertjes, fopspeen, rompertje, sudocreme, lotiondoekjes, een knuffeltje en 2 blikjes Bavaria malt.

Echt enorm leuk die verrassingsdozen...
2 blikjes Bavaria Malt??????? Wat ze tegenwoordig al niet aan kinderen geven :jongle ;)
hi...... eindelijk een biertje dat je mag drinken als je zwanger bent.....
oké, het is minder lekker dan gewoon, maar hoe dat proeft ben ik inmiddels al lang vergeten :huhu
Laatst ook gehad, had een paar blikjes voor mijn zusje gekocht, die is bijna uitgerekend. Er bleef er een over dus die heb ik opgedronken. Als je een slok neemt denk je eerst: Oke, valt mee... maar die afdronk. Bah. :)

Verder, gewoon lekker een biertje drinken (alcoholvrij zolang je zwanger bent ;) ) Al die stomme denkbeelden dat het raar is dat je als vrouw bier drinkt slaan nergens op. Als je het lekker vindt mag je daar best van genieten en van denkbeelden als "als vrouw doe je dat toch niet" moet je niks aantrekken ;)

En dat het heel vrouwelijk (en refoproof is zien we op deze afbeelding wel :D )

Afbeelding
:humhihi :humhihi :humhihi

(alleen... eerlijk gezegd.... vind ik het zelf ook helemaal niet vrouwelijk)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

een laptop die oververhit is geweest en nu dienst weigert. Wie heeft een goeie tip voor een nieuwe aanwinst? Met Acer was ik niet zo tevreden, de computerreparatieman des te meer :) Ik wil er geen speciale dingen mee: office, foto's, beetje muziek maar dat hoeft niet bijzonder te zijn. Wel een fatsoenlijke mate van geheugen. En een goede accu, en een goed ventilatiesysteem. En een leuke prijs.
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Zita schreef:een laptop die oververhit is geweest en nu dienst weigert. Wie heeft een goeie tip voor een nieuwe aanwinst? Met Acer was ik niet zo tevreden, de computerreparatieman des te meer :) Ik wil er geen speciale dingen mee: office, foto's, beetje muziek maar dat hoeft niet bijzonder te zijn. Wel een fatsoenlijke mate van geheugen. En een goede accu, en een goed ventilatiesysteem. En een leuke prijs.
wij hebben een packard bell
werkt prima, geen problemen mee
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Ik heb ook een packard bell en idd. niks mee aan de hand en ben er ook zeer tevreden mee.
Mijn zoon moest er één voor school hebben, die heeft een compaq maar deze wordt ook erg warm aan de onderkant....... :huhu
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
refo

Bericht door refo »

Die dingen heten in het Engels Laptop. Maar als je ze inderdaad op je schoot (lap) neemt dan kan bij sommige merken of modellen de warmte niet voldoende weg.
Marnix

Bericht door Marnix »

MarthaMartha schreef:
Marnix schreef:
MarthaMartha schreef:
JolandaOudshoorn schreef: 2 blikjes Bavaria Malt??????? Wat ze tegenwoordig al niet aan kinderen geven :jongle ;)
hi...... eindelijk een biertje dat je mag drinken als je zwanger bent.....
oké, het is minder lekker dan gewoon, maar hoe dat proeft ben ik inmiddels al lang vergeten :huhu
Laatst ook gehad, had een paar blikjes voor mijn zusje gekocht, die is bijna uitgerekend. Er bleef er een over dus die heb ik opgedronken. Als je een slok neemt denk je eerst: Oke, valt mee... maar die afdronk. Bah. :)

Verder, gewoon lekker een biertje drinken (alcoholvrij zolang je zwanger bent ;) ) Al die stomme denkbeelden dat het raar is dat je als vrouw bier drinkt slaan nergens op. Als je het lekker vindt mag je daar best van genieten en van denkbeelden als "als vrouw doe je dat toch niet" moet je niks aantrekken ;)

En dat het heel vrouwelijk (en refoproof is zien we op deze afbeelding wel :D )

Afbeelding
:humhihi :humhihi :humhihi

(alleen... eerlijk gezegd.... vind ik het zelf ook helemaal niet vrouwelijk)
Haha. Waarom niet trouwens? Ik vind dat zo vreemd. Als een vrouw een glas rivella drinkt of wijn ofzo is dat vrouwelijk en bier niet? Wat is er dan niet vrouwelijk aan? Dat vroeger het vooral mannen waren die bier dronken? Of dat meer mannen bier lekker vinden? Ik vind dat je gewoon moet kijken of je het lekker vind of niet. Zo ja, drink het lekker... zo nee, drink het niet. :) We moeten niet zo meedoen met dat kuddegedrag :)
Zita schreef:een laptop die oververhit is geweest en nu dienst weigert. Wie heeft een goeie tip voor een nieuwe aanwinst? Met Acer was ik niet zo tevreden, de computerreparatieman des te meer :) Ik wil er geen speciale dingen mee: office, foto's, beetje muziek maar dat hoeft niet bijzonder te zijn. Wel een fatsoenlijke mate van geheugen. En een goede accu, en een goed ventilatiesysteem. En een leuke prijs.
Als ik die kleine lettertjes niet zag zou ik zeggen: Een Macbook. Een accu die het 8 uur doet, een OS dat snel opstart, geen virussen en alles wat je verder wil (ook office) kan er mee :) Maar goed, een Toshiba of een HP zou ik zeggen. Over Dell hoor ik slechte verhalen, vooral over de accu. Acer vind ik ook niet geweldig.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Wat dacht je van een Asus EEE pc?
Zoiets: http://www.paradigit.nl/PARADIGIT/produ ... fault.aspx
jvdg

Bericht door jvdg »

"Mijn" computerman krijgt een verwilderde blik in z'n ogen als je Dell of Acer tegen hem zegt.
Marnix

Bericht door Marnix »

En terecht :D Ik ken een paar mensen met een Dell-laptop en na 1,5 jaar kan je het geen laptop meer noemen want zonder stroom valt de accu dan na een paar minuten alweer uit.

Waar ik trouwens ook hele goede verhalen over hoor, maar dat is wel denk ik net een slagje duurder, zijn de Vaio's van Sony. Ik zou als je enigszins het geld er voor hebt wel gaan voor een laptop met Intel i3 of i5-processor, scheelt in snelheid en verbruik ten opzichte van iets oudere processors.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
refo

Bericht door refo »

Ik werk al meer dan 3 jaar op een DELL Latitude D520. Probleemloos mee gewerkt.
Ik sluit hem wel steeds op de adapter aan.

Ik heb rond 13:00 de adapter eruit getrokken. Hij doet 't nog steeds. 36 minuten nog over.
Mara

Bericht door Mara »

Marnix schreef:En terecht :D Ik ken een paar mensen met een Dell-laptop en na 1,5 jaar kan je het geen laptop meer noemen want zonder stroom valt de accu dan na een paar minuten alweer uit.

Waar ik trouwens ook hele goede verhalen over hoor, maar dat is wel denk ik net een slagje duurder, zijn de Vaio's van Sony. Ik zou als je enigszins het geld er voor hebt wel gaan voor een laptop met Intel i3 of i5-processor, scheelt in snelheid en verbruik ten opzichte van iets oudere processors.
Klopt Marnix :super
1 van mijn zoons is er helemaal blij mee. Makkelijk mee te nemen, lekker licht in gewicht, hij stopt hem zo in zn "postmanbag". Hij maakt er hele verslagen op en het is een heel fijn toetsenbord.
Wel duur :ouin
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gesloten