mmm... demo's stem begint ook steeds meer te brommen...madelief1983 schreef:keelpijn
ik ben net van m'n keelpijn af...
sterkte!
mmm... demo's stem begint ook steeds meer te brommen...madelief1983 schreef:keelpijn
ai... en de zieken zijn niet groot genoeg om op elkaar te passen?helma schreef:3 zieken
mijn laatste verlies is nu een vrouwenmorgen waar ik heel veel zin in had![]()
(Een Joodse vrouw komt vertellen over de rol van de vrouw bij de Joodse feesten)
nou; als er gespuugd gaat worden is dat best vervelend om voor elkaar op te ruimen (schat ik zo in...MarthaMartha schreef:ai... en de zieken zijn niet groot genoeg om op elkaar te passen?helma schreef:3 zieken
mijn laatste verlies is nu een vrouwenmorgen waar ik heel veel zin in had![]()
(Een Joodse vrouw komt vertellen over de rol van de vrouw bij de Joodse feesten)
2 blikjes Bavaria Malt??????? Wat ze tegenwoordig al niet aan kinderen gevenMarthaMartha schreef:de "blije doos" van prenatal
met o.a. allerlei informatie en aanbiedingen, een paar pampertjes, fopspeen, rompertje, sudocreme, lotiondoekjes, een knuffeltje en 2 blikjes Bavaria malt.
Echt enorm leuk die verrassingsdozen...
hi...... eindelijk een biertje dat je mag drinken als je zwanger bent.....JolandaOudshoorn schreef:2 blikjes Bavaria Malt??????? Wat ze tegenwoordig al niet aan kinderen gevenMarthaMartha schreef:de "blije doos" van prenatal
met o.a. allerlei informatie en aanbiedingen, een paar pampertjes, fopspeen, rompertje, sudocreme, lotiondoekjes, een knuffeltje en 2 blikjes Bavaria malt.
Echt enorm leuk die verrassingsdozen...![]()
Lieve kind, drink jij bier?? Tjonge...MarthaMartha schreef:hi...... eindelijk een biertje dat je mag drinken als je zwanger bent.....JolandaOudshoorn schreef:2 blikjes Bavaria Malt??????? Wat ze tegenwoordig al niet aan kinderen gevenMarthaMartha schreef:de "blije doos" van prenatal
oké, het is minder lekker dan gewoon, maar hoe dat proeft ben ik inmiddels al lang vergeten
hi... alleen 's zomers bij 30 graden of meer en in mijn eigen huis zonder visite....Ander schreef:Lieve kind, drink jij bier?? Tjonge...MarthaMartha schreef:hi...... eindelijk een biertje dat je mag drinken als je zwanger bent.....JolandaOudshoorn schreef:2 blikjes Bavaria Malt??????? Wat ze tegenwoordig al niet aan kinderen gevenMarthaMartha schreef:de "blije doos" van prenatal
oké, het is minder lekker dan gewoon, maar hoe dat proeft ben ik inmiddels al lang vergeten
is ook heerlijk ja, maar proeft toch echt anders....Lassie schreef:dat is niet zo moeilijk een alcohol vrij wijntje.... je neemt gewoon druivensap.
Ander wat doe je lief tegen Martje!!Ander schreef:Lieve kind, drink jij bier?? Tjonge...MarthaMartha schreef:hi...... eindelijk een biertje dat je mag drinken als je zwanger bent.....JolandaOudshoorn schreef:2 blikjes Bavaria Malt??????? Wat ze tegenwoordig al niet aan kinderen gevenMarthaMartha schreef:de "blije doos" van prenatal
helma schreef:Ander wat doe je lief tegen Martje!!Ander schreef:Lieve kind, drink jij bier?? Tjonge...MarthaMartha schreef:hi...... eindelijk een biertje dat je mag drinken als je zwanger bent.....JolandaOudshoorn schreef: 2 blikjes Bavaria Malt??????? Wat ze tegenwoordig al niet aan kinderen geven![]()
Het treft me tot in het klokhuis van mijn ziel (zou mijn pa zeggen)
Laatst ook gehad, had een paar blikjes voor mijn zusje gekocht, die is bijna uitgerekend. Er bleef er een over dus die heb ik opgedronken. Als je een slok neemt denk je eerst: Oke, valt mee... maar die afdronk. Bah.MarthaMartha schreef:hi...... eindelijk een biertje dat je mag drinken als je zwanger bent.....JolandaOudshoorn schreef:2 blikjes Bavaria Malt??????? Wat ze tegenwoordig al niet aan kinderen gevenMarthaMartha schreef:de "blije doos" van prenatal