ouiMarthaMartha schreef:zelfs zonder dat je frans kent is ie leuk...........Hendrikus schreef:[youtube]J4wiYsyXvAo&feature=player_embedded[/youtube]
soort bananensplit?
Deze is echt leuk...
Re: Deze is echt leuk...
~~Soli Deo Gloria~~
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
hij lijkt me in elk geval handig alstie je straks door de deur kan duwen als je er niet meer door kanMarthaMartha schreef:jawel, ik ben ook erg blij met zo'n wijze man naast me....
- MarthaMartha
de hele helma familie heeft me uitgelachen vanavond.... en ze hadden me twee weken geleden nog gezien....helma schreef:hij lijkt me in elk geval handig alstie je straks door de deur kan duwen als je er niet meer door kanMarthaMartha schreef:jawel, ik ben ook erg blij met zo'n wijze man naast me....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Waren de taartjes lekker?MarthaMartha schreef:de hele helma familie heeft me uitgelachen vanavond.... en ze hadden me twee weken geleden nog gezien....helma schreef:hij lijkt me in elk geval handig alstie je straks door de deur kan duwen als je er niet meer door kanMarthaMartha schreef:jawel, ik ben ook erg blij met zo'n wijze man naast me....![]()
![]()
![]()
![]()
- MarthaMartha
héérlijk!!!Auto schreef:Waren de taartjes lekker?MarthaMartha schreef:de hele helma familie heeft me uitgelachen vanavond.... en ze hadden me twee weken geleden nog gezien....helma schreef:hij lijkt me in elk geval handig alstie je straks door de deur kan duwen als je er niet meer door kanMarthaMartha schreef:jawel, ik ben ook erg blij met zo'n wijze man naast me....![]()
![]()
![]()
![]()
Jij was ook uitgenodigd begrijp ik?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik maak net een psychiatrie test op internet.
Eén van de vragen is:
Je hebt een depressieve patiënt. Hij is lid van de gereformeerde gemeente in Nederland.
Welke activiteit is GEEN juiste keuze om aan te bieden.
A...
B...
C: een orgelconcert op tv laten kijken (was het goede antwoord
D...
Eén van de vragen is:
Je hebt een depressieve patiënt. Hij is lid van de gereformeerde gemeente in Nederland.
A...
B...
D...
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
vlinder schreef:Ik maak net een psychiatrie test op internet.
Eén van de vragen is:
A...
B...
D...
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Serieus? Wat een vragen...vlinder schreef:Ik maak net een psychiatrie test op internet.
Eén van de vragen is:
A...
B...
D...
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Jx_mCJjQZm8?fs ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Jx_mCJjQZm8?fs=1&hl=nl_NL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
wie is nou wie?
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Iemand van het forumalbion schreef:![]()
![]()
wie is nou wie?
Ja, dat begrijp ik wel. Maar toch... ik heb zo m'n twijfels....tukkertje schreef:Iemand van het forumalbion schreef:![]()
![]()
wie is nou wie?
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Ik vind er niks leuks aan.
Ik vind het prachtig!!
En wie dan de organist is?
Sommigen weten het, sommigen niet.
Maar is dat zo belangrijk?
Ik vind het prachtig!!
En wie dan de organist is?
Sommigen weten het, sommigen niet.
Maar is dat zo belangrijk?