Hoi,
Een paar weken geleden kwam ik op deze website http://www.reisvirus.nl/
Lees de eerste pagina eens. Herken jij ook wat Josine daar beschrijft?
Ik stond verbaasd, want de symptomen die zij beschrijft, daar herken ik mij helemaal in. Ongelooflijk!
Ik kan er niet meer vanaf! Soms heb ik er last van, omdat het je soms helemaal in beslag kan nemen, maar aan de ene kant toch ook weer niet. Ik heb de reizen die ik gemaakt heb niet willen missen.
Maar vul nou snel de poll maar in. Zijn hier nog meer lotgenoten? Herkenbaar?
Ben jij ook besmet met het reisvirus?
ook ik herken mij in zowel deze als die van Lecram. Maar ik ben in de gelukkige omstandigheid geweest 5 jaar lang betaald op reis te zijn geweest en heb zodoende de halve wereld gezien.Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Hoi,
Een paar weken geleden kwam ik op deze website http://www.reisvirus.nl/
Lees de eerste pagina eens. Herken jij ook wat Josine daar beschrijft?
Ik stond verbaasd, want de symptomen die zij beschrijft, daar herken ik mij helemaal in. Ongelooflijk!
Ik kan er niet meer vanaf! Soms heb ik er last van, omdat het je soms helemaal in beslag kan nemen, maar aan de ene kant toch ook weer niet. Ik heb de reizen die ik gemaakt heb niet willen missen.
Maar vul nou snel de poll maar in. Zijn hier nog meer lotgenoten? Herkenbaar?
Maar ik wil nog wel even refereren aan het sprookje van die boerenzoon die nieuwsgierig was wat er achter de bergen te zien was, hij ging dus op reis maar de verten bleven lonken en dus bleef hij op reis gaan totdat hij uiteindelijk weer [na de wereld rondgereist te hebben] op de boerderij van z'n vader terecht kwam en tot de conclusie kwam dat het daar toch het beste was. Het verhaal is natuurlijk veel langer en mooier maar het gaat om de essentie.
Ik heb een soortgelijk verhaal te vertellen. Ook ik ging op zoek waar de mensne vandaan kwamen en heengingen, maar dat is oneindig. Zo hing ik vaak, 'k weet allemaal niet waar, over de reling te hangen en zag een ander schip voorbij komen en kreeg de zelfde gedachte. Dus m.a.w. dit soort gedachten en verlangens zijn niet te vervullen.
Ik zal t.z.t een een nieuw topic openen die een klein beetje hier verband mee houd.
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
ik geloof dat je er maar eens moet kijken. Dan praat je niet zo zoals je nu doet.Oorspronkelijk gepost door visje
beetje herkenbaar.
als ik die foto's bekijk van mensen en kinderen uit verre landen, bekruipt me wel vaak het gevoel van "aapjes kijken "
wij als rijke westerlingen lopen daar de ellende en armoe van de ander te bekijken en te fotograferen.
nee, dan maar liever "gewoon" in eigen land blijven.
Matthijs.