Zeker met dit weer is het echt eng op de weg. Zaterdag voor m'n ogen een heftig ongeluk zien gebeuren. Wat is het dan een wonder als je zelf veilig op de bestemming aan mag komen.albion schreef:... een gezin waarvan afgelopen week de zoon van 21 jaar (op zijn verjaardag of in de nacht erna) door een ongeluk is omgekomen. Hij ging nog even
een rondje in de polder doen, even naar een machine kijken. Hij is met de auto in de sloot terecht gekomen. De auto lag op z'n kop in de sloot.
Hij is volgens mij gewoon verdronken. Hij had geen kans om eruit te komen.
Ik heb het laten zien aan mijn zoon, die met onze auto de dijk is afgereden en ook in de sloot terecht is gekomen alleen is hij niet over de kop geslagen
en kon door vlug te reageren er uit komen. Auto total loss, maar hij had gelukkig niets. We waren er wel niet blij mee, want meneer heeft zijn rijbewijs nog niet.
Het had zo anders af kunnen lopen.
Vorige week is mijn collega richting huis ook over de kop geslagen (3x) maar kwam weer op de wielen neer. Ze kon eruit komen zonder dat ze iets mankeerde.
De volgende dag waren haar spieren wel erg stijf. De auto is total loss maar de motor deed het nog, de remmen deden het. De lichten werkten. Maar al de ruiten
zijn er uit en alles was beschadigd omdat ze over de weg schoof. Gelukkig dat er geen verkeer vlak achter haar reed...
............ genadetijd...............