Wat doen we vandaag ? [6]

Gijs83

Re: Wat doen we vandaag ? [6]

Bericht door Gijs83 »

huisman schreef:Minister van Defensie Hans Hillen op werkbezoek, wat uitleg mogen geven en daarna met enkele collega's en de minister geluncht. :garde
Is het een aardige man? Fijn om mee te praten of valt er nog wel wat op af te dingen?
huisman

Bericht door huisman »

Gijs83 schreef:
huisman schreef:Minister van Defensie Hans Hillen op werkbezoek, wat uitleg mogen geven en daarna met enkele collega's en de minister geluncht. :garde
Is het een aardige man? Fijn om mee te praten of valt er nog wel wat op af te dingen?
Een erg aardige man maar wel wat routineus, ik heb wel vertrouwen in hem. ( Er zijn trouwens foto's gemaakt tijdens het bezoek maar als ik die op het RF plaats ben ik mijn anonimiteit kwijt. :OO3 )
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Marnix

Bericht door Marnix »

Vandaag gewerkt tot 3 uur, maar het overgrote deel van mijn collega's was vrij. Denk ik allemaal druk bezig met kerstnachtdiensten organiseren en zo :) Na het werk boodschappen gedaan voor onze "boodschappen-opa-en-oma" van 90 en 92 die niet meer goed naar buiten durven met dit weer. Vervolgens gezellig bakje koffie gedaan en gekletst, van "oma" die niet zo helder meer is weer alles wat ze de vorige keer verteld en gevraagd had weer moeten horen.... maar wel gezellig. Daarna gekookt en naar de kerstnachtdienst gefietst, mooie dienst gehad, wel frisjes. En in totaal 15 km op fietspaden met veel sneeuw en ijs is best zwaar, zeker als je op de terugweg vals plat omhoog moet. Maar je warmt er wel lekker van op. Nu opwarmen met Aquavit, een of ander sterk Noors drankje ofzo :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Lassie

Bericht door Lassie »

Straks richting Belgie rijden om daar met een deel van de s.familie te zijn.
Lourens

Bericht door Lourens »

Vanmorgen de kerstdienst. Vanmiddag lekker gezellig thuis en om een uur of 5 verdwijn ik in de keuken om een 4-gangendiner te maken.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
henriët

Bericht door henriët »

Naar de kerk gaan om er vervolgens vroegtijdig weer uit te gaan met een ziek Jetje...
en vanmi zou ze kinderkerstfeest van de zondagsschool hebben..
maar ze ligt nu heerlijk te slapen..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
PvS
Inactief

Bericht door PvS »

huisman schreef:
Gijs83 schreef:
Een erg aardige man maar wel wat routineus, ik heb wel vertrouwen in hem. ( Er zijn trouwens foto's gemaakt tijdens het bezoek maar als ik die op het RF plaats ben ik mijn anonimiteit kwijt. :OO3 )
Draag je een camouflagepak? :jongle
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
Gabrielle

Bericht door Gabrielle »

achter mij zitten ze monopoly te spelen, dat gaat er af en toe heftig aan toe :jongle
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Vanmiddag gaan we naar de ijsbaan :yahoo

http://www.optisport.nl/sportboulevarddordrecht/
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Lassie

Bericht door Lassie »

apies kijken. :mosc
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Lassie schreef:apies kijken. :mosc
fijne dag!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
oesterschelpje

Bericht door oesterschelpje »

Oliebollen bakken.
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

oesterschelpje schreef:Oliebollen bakken.
succes!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
oesterschelpje

Bericht door oesterschelpje »

MarthaMartha schreef:
oesterschelpje schreef:Oliebollen bakken.
succes!
Het ruikt hier al verrukkelijk!! :slurp :super
Marnix

Bericht door Marnix »

Naar "The Voyage of the Dawn Treader", verfilming van het 5e deel van de "Chronicles of Narnia" van C.S. Lewis
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gesloten