dat blijf ik toch niet, dus daar denk ik maar niet aan...Marnix schreef:Moeten jullie niet een beetje gezond eten na de kerstdagen om een beetje op gewicht te blijven?

dat blijf ik toch niet, dus daar denk ik maar niet aan...Marnix schreef:Moeten jullie niet een beetje gezond eten na de kerstdagen om een beetje op gewicht te blijven?
wie zegt dat ik met die kerstdagen niet gewoon normaal heb gegeten???Marnix schreef:Moeten jullie niet een beetje gezond eten na de kerstdagen om een beetje op gewicht te blijven?
Ik heb met de kerstdagen niet veel meer gegeten als op normale dagen, hooguit een extra tussendoortje...advocaatje, chocolaatje, toastje...maar verder was het hier net als andere dagen en zondagen hoor, wij houden er niet van om je alleen met de kerst vol te eten, we eten altijd lekkerMarnix schreef:Moeten jullie niet een beetje gezond eten na de kerstdagen om een beetje op gewicht te blijven?
Haha, heel herkenbaar, weet je wat wij hebben gegeten?Orchidee schreef:Ik heb met de kerstdagen niet veel meer gegeten als op normale dagen, hooguit een extra tussendoortje...advocaatje, chocolaatje, toastje...maar verder was het hier net als andere dagen en zondagen hoor, wij houden er niet van om je alleen met de kerst vol te eten, we eten altijd lekkerMarnix schreef:Moeten jullie niet een beetje gezond eten na de kerstdagen om een beetje op gewicht te blijven?
Ah, wij hebben tijdens de Kerst sober gegetenMarnix schreef:Moeten jullie niet een beetje gezond eten na de kerstdagen om een beetje op gewicht te blijven?
er stond nog rode kool. En dat past veel beter bij dit weer. Morgen pilav.Zita schreef:vandaag zal het wel pilav worden, want er staat nog een blik perziken open van iemand die niet goed was in hoeveelheden inschatten bij het produceren van een kerstgerecht. En het is lekker makkelijk.
Fruit een uitje, bak stukjes kipfilet mee, vier eetlepels ketjap, sambal naar smaak. Maak een zakje knorr tomatensoep aan met het 'sap' van de perziken en laat het bij het kipmengsel binden. Warm tenslotte de in stukjes gesneden perziken mee. Lekker met rijst.
Oei, waarom niet?MarthaMartha schreef:dat blijf ik toch niet, dus daar denk ik maar niet aan...Marnix schreef:Moeten jullie niet een beetje gezond eten na de kerstdagen om een beetje op gewicht te blijven?
Heel goed hoor, het was maar een vraaghelma schreef:Ah, wij hebben tijdens de Kerst sober gegetenMarnix schreef:Moeten jullie niet een beetje gezond eten na de kerstdagen om een beetje op gewicht te blijven?![]()
Puur voor het gemak tussen alle diensten/ouderlijk-huis-bezoeken door
1e kerstdag aten we zelfs kliekjes![]()
We zijn gisteravond boodschappen wezen doen bij de makro en degenen die thuis oppassen weten dan dat we een doos kroketten/frikandellen bij ons hebben.
Dus voordat we thuis zijn staat de frituurpan al aan......
Lieverd, ik had het niet tegen jouLassie schreef:wie zegt dat ik met die kerstdagen niet gewoon normaal heb gegeten???Marnix schreef:Moeten jullie niet een beetje gezond eten na de kerstdagen om een beetje op gewicht te blijven?
Oei, waarom niet?Marnix schreef:MarthaMartha schreef:dat blijf ik toch niet, dus daar denk ik maar niet aan...Marnix schreef:Moeten jullie niet een beetje gezond eten na de kerstdagen om een beetje op gewicht te blijven?
ach... ik kan wel wat kilootjes gebruiken!MarthaMartha schreef:dat blijf ik toch niet, dus daar denk ik maar niet aan...Marnix schreef:Moeten jullie niet een beetje gezond eten na de kerstdagen om een beetje op gewicht te blijven?