Wat is/zijn je laatste/nieuwste verlie(s)(zen)?? [2]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste verlie(s)(zen)?? [2]
-1 zwarte veter(kapot getrokken)
Nog 1 weekOude-Waarheid schreef:Knap hoor maar nu,decembermaand is pas begonnenLassie schreef:10 kilo...

Ik sta nu op -10,2.

Proficiat!Lassie schreef:10 kilo...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
sneeuw op het dak. Iedere keer komt er een soort lawine naar beneden razen. De eerste keer dachten kat en ik dat het dak instortte. Nu denkt alleen kat dat nog maar.
- MarthaMartha
Zita schreef:sneeuw op het dak. Iedere keer komt er een soort lawine naar beneden razen. De eerste keer dachten kat en ik dat het dak instortte. Nu denkt alleen kat dat nog maar.

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
de stand is nu: 11 kg kwijt zijn.
En dat met de feestdagen (komt door al die mooie wandelingen).

Lassie schreef:de stand is nu: 11 kg kwijt zijn.![]()

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- oesterschelpje
Ga zo door!!
Heel erg knap van je!

Een andere wasmachine maar geen nieuwe,is niet nodig ook want dit is wel een hele mooie 

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Ah, kijk eens aan, er zijn vaak heel goede 2e hands ook hoorMariavt schreef:Een andere wasmachine maar geen nieuwe,is niet nodig ook want dit is wel een hele mooie

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- JolandaOudshoorn
Orchidee schreef:Lassie schreef:de stand is nu: 11 kg kwijt zijn.![]()
knap hoor!

Overigens, als je een oppepper wil gebruiken, omdat je denkt dat je te zwaar bent... na het kijken van dit programma voel je je superslank!

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ha ha ja, ik voel me skinnyJolandaOudshoorn schreef:Orchidee schreef:Lassie schreef:de stand is nu: 11 kg kwijt zijn.![]()
knap hoor!
mijn zwger en schoonzus doen mee met afvallers xxl..... je zou er maar zin in hebben... Ik ben benieuwd hoeveel ze gaan afvallen, ze wogen nu allebei 130,4
Overigens, als je een oppepper wil gebruiken, omdat je denkt dat je te zwaar bent... na het kijken van dit programma voel je je superslank!

Maar je ziet meteen hoe ze zo dik geworden zijn, je ziet aan het begin patat met mayo, op ieder staafje een grote klodder

Ook opmerkelijk dat het vaak hele gezinnen zijn, dus dan moet het toch aan het eetpatroon liggen ?
Dr Frank komt op mij prettig over trouwens.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
mooi uitgemikt als je allebei exact evenveel weegtJolandaOudshoorn schreef:Orchidee schreef:Lassie schreef:de stand is nu: 11 kg kwijt zijn.![]()
knap hoor!
mijn zwger en schoonzus doen mee met afvallers xxl..... je zou er maar zin in hebben... Ik ben benieuwd hoeveel ze gaan afvallen, ze wogen nu allebei 130,4

ondanks dat ik dik ben (maar me niet dik voel) voel ik me goed en lekker.JolandaOudshoorn schreef:Orchidee schreef:Lassie schreef:de stand is nu: 11 kg kwijt zijn.![]()
knap hoor!
ach tsja.. ik ben enorm gezakken in m'n bmi (van zwaar overgewicht naar overgewicht, nog 8 a 9 kilo en dan zit ik op het goeie gewicht).
Mara schreef:Ha ha ja, ik voel me skinnyJolandaOudshoorn schreef:Orchidee schreef:Lassie schreef:de stand is nu: 11 kg kwijt zijn.![]()
knap hoor!
Overigens, als je een oppepper wil gebruiken, omdat je denkt dat je te zwaar bent... na het kijken van dit programma voel je je superslank!![]()
Maar je ziet meteen hoe ze zo dik geworden zijn, je ziet aan het begin patat met mayo, op ieder staafje een grote klodder![]()
Ook opmerkelijk dat het vaak hele gezinnen zijn, dus dan moet het toch aan het eetpatroon liggen ?
Dr Frank komt op mij prettig over trouwens.
't Zit ook in de genen. Ik en mijn man zijn fors gebouwd en (te) dik. Zoonlief is (vind ik) lelijk van magerte/magerigheid want dat is mode. Neemt niet weg dat hij heel ongezond eet. Altijd patat en snacks, lasagne, noedels etc. weinig groente. We zeggen ook tegen hem: je bent nu wel te mager, dat vet wat je binnen krijgt wordt allemaal opgeslagen en als je straks een jaar of dertig mag worden dan zul je eens zien hoe dik je dan bent.
Mijn zus heeft 8 kinderen maar is zo mager als een lat. Is ook veel fijner van bouw dan ik. Bovendien heb ik het aan mijn schildklier (werkt te langzaam). Ik ben al bij een diëtiste geweest, maar die zegt dat ik eerst het ene probleem opgelost moet hebben voordat ik moet denken aan afslanken, want anders lukt dat toch niet. Het is net zoals iemand die af wilt slanken en stoppen wilt met roken. Dat kan niet tegelijkertijd...
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)