Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
vandaag op persoonlijke uitnodiging van een van mijn neefs meegeweest naar het kerstfeest van de gehandicapten.
(Geldermalsen) Bijzondere dag.
Hij was helemaal gelukkig dat ik er was en zorgde dat ik me 'eregast' voelde.
Veel gehoord; gezien; gezongen.
Echt bijzonder.
Bij thuiskomst een megapan Babi pangang gemaakt voor de JV
Aangezien de kipfilet voordeliger was dan varkensvlees heb ik het met kip gedaan.
Nu heet het dus Ajam pangang
Volgens mij is het goed gelukt.
(Geldermalsen) Bijzondere dag.
Hij was helemaal gelukkig dat ik er was en zorgde dat ik me 'eregast' voelde.
Veel gehoord; gezien; gezongen.
Echt bijzonder.
Bij thuiskomst een megapan Babi pangang gemaakt voor de JV
Aangezien de kipfilet voordeliger was dan varkensvlees heb ik het met kip gedaan.
Nu heet het dus Ajam pangang
Volgens mij is het goed gelukt.
Ik hoop inderdaad voor mprff dat het overgaat. Zelf had ik 2 jaar geleden een nieuwe bril. Altijd was het goed, maar nu dezelfde klachten. Ik viel van een stoeprandje, van een traptree, had moeite met de diepte en het zag wazig. Volgens die winkeljuffrouw was het even wennen. Na een week terug gegaan. De stagiaire die mijn ogen had opgemeten had het verschil erbij opgeteld i.p.v. er vanaf getrokken....MarthaMartha schreef:herkenbaar, goed p[houden die nieuwe, met twee dagen is het over.hmprff schreef:Ben wat later en met wat omwegen thuis gekomen. Met mijn nieuwe bril lijkt alles groter/langer. Dus op het moment dat ik mn oude bril afzette en mn nieuwe bril opzette, leek ik zo'n 10 cm langer. Althans, de stoep leek zo'n 10 cm lager. En dat is heeeeel eng lopenhmprff schreef:zeer op tijd richting huis vertrekken (sneeuw in combinatie met ns kan zomaar een uur vertraging betekenen)
nieuwe bril ophalen
oppassendus ik was vrij misselijk toen ik thuis kwam. Heb maar gauw mn oude bril weer opgezet. Morgenochtend met frisse hersentjes, maar mn bril opzetten.
Ik ben nu nog aan het oppassen (heb ook met de kids gegeten). Tzijn al wat oudere kinderen (jongen van 15, meisje van 12 en meisje van 8) en de oudste twee zijn echte pubers...maar ze zijn nu naar boven. ik heb de afspraak met ze dat ze op tijd naar boven gaan en dat ze dan boven maar uitzoeken hoelaat ze gaan slapen. Dus dat scheelt. Nu is het hier lekker rustig.

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Je hebt toen zogezegd een herziene bril gekregen.vlinder schreef: Zelf had ik 2 jaar geleden een nieuwe bril. Altijd was het goed, maar nu dezelfde klachten. Ik viel van een stoeprandje, van een traptree, had moeite met de diepte en het zag wazig. Volgens die winkeljuffrouw was het even wennen. Na een week terug gegaan. De stagiaire die mijn ogen had opgemeten had het verschil erbij opgeteld i.p.v. er vanaf getrokken....

Yep. Helemaal gratis!jvdg schreef:Je hebt toen zogezegd een herziene bril gekregen.vlinder schreef: Zelf had ik 2 jaar geleden een nieuwe bril. Altijd was het goed, maar nu dezelfde klachten. Ik viel van een stoeprandje, van een traptree, had moeite met de diepte en het zag wazig. Volgens die winkeljuffrouw was het even wennen. Na een week terug gegaan. De stagiaire die mijn ogen had opgemeten had het verschil erbij opgeteld i.p.v. er vanaf getrokken....

ze was dan ook in alle Staten, vandaar dat Herziening gewoon hard nodig wasjvdg schreef:Je hebt toen zogezegd een herziene bril gekregen.vlinder schreef: Zelf had ik 2 jaar geleden een nieuwe bril. Altijd was het goed, maar nu dezelfde klachten. Ik viel van een stoeprandje, van een traptree, had moeite met de diepte en het zag wazig. Volgens die winkeljuffrouw was het even wennen. Na een week terug gegaan. De stagiaire die mijn ogen had opgemeten had het verschil erbij opgeteld i.p.v. er vanaf getrokken....

~~Soli Deo Gloria~~
met mn ma en oudste dochter op stap!
shoppen bij babysuperstore
eten bij delifrance
en nu heerlijk ff wat rommelen op de pc en zo lekker een wijntje met Jean!
eten bij delifrance
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
de helft heeft vakantie; de andere helft niet...
vanmorgen evaluatiegesprek bij Eleos Ambu-plus
vandaag kerstkaarten gaan schrijven
ik hoef niet te koken; er was nog genoeg bapipangang over en zelf heb ik nog wel een bak nassi
evt wat rijst koken; that's all
vanmorgen evaluatiegesprek bij Eleos Ambu-plus
vandaag kerstkaarten gaan schrijven

ik hoef niet te koken; er was nog genoeg bapipangang over en zelf heb ik nog wel een bak nassi
evt wat rijst koken; that's all
werken, maar heb helemaal geen zin... 

henriët schreef:met mn ma en oudste dochter op stap!
eten bij delifrance

Ben je alweer zo ver opgeknapt

Laatst gewijzigd door Orchidee op 20 dec 2010, 13:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
om drie uur afspraak met de dokter...
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- MarthaMartha
vanmorgen boodschappen en rommelen in huis.
vanmiddag werken
vanavond heeeeeeeerlijk niks.
vanmiddag werken
vanavond heeeeeeeerlijk niks.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik ga zo m'n zesde dienst doen, daarna heerlijk 4 dagen vrij, om vervolgens met kerst weer te werken.
Zaterdagavond en gisteravond met de auto over de gladde wegen was niet zo prettig. Zaterdagavond 10 over de snelweg. Over een stukje waar ik anders 15 minuten over doe heb ik nu een uur gedaan.
Zaterdagavond en gisteravond met de auto over de gladde wegen was niet zo prettig. Zaterdagavond 10 over de snelweg. Over een stukje waar ik anders 15 minuten over doe heb ik nu een uur gedaan.
ja... vast omdat het de 3 e is ofzo, maar ben weer heerlijk op de been en t is gewoon genieten!Orchidee schreef:henriët schreef:met mn ma en oudste dochter op stap!
eten bij delifrance
en nu heerlijk ff wat rommelen op de pc en zo lekker een wijntje met Jean!![]()
![]()
![]()
Ben je alweer zo ver opgeknapt
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
tandarts.....
huishouden
en misschien vanavond een trouwdienst van een stel uit de gemeente
(es kijken of ik dat red; het is nogal vroeg in de avond en mijn echtgenoot komt niet thuis)
huishouden
en misschien vanavond een trouwdienst van een stel uit de gemeente
(es kijken of ik dat red; het is nogal vroeg in de avond en mijn echtgenoot komt niet thuis)
De kamer eens een goede beurt gaan geven, zodat we met de kerst een gezellige kamer hebben.
Manlief en zoonlief zijn nu ook ziek, ik ben aan het opknappen.
Verder moet ik ook deze week al mijn schoolwerk (voorbereiding en nakijkwerk af hebben, zodat ik
volgende week van alles kan doen wat leuk is.
Manlief en zoonlief zijn nu ook ziek, ik ben aan het opknappen.
Verder moet ik ook deze week al mijn schoolwerk (voorbereiding en nakijkwerk af hebben, zodat ik
volgende week van alles kan doen wat leuk is.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)