Het zal vast goed gaan!! Een mooie avond toegewenst!Gijs83 schreef:Vanmorgen thuisgewerkt voor het re-integratiebureau, tussendoor of vooraf naar therapie geweest en wat printpapier gehaald, vanmiddag mijn postwijk(gedeeltelijk heb ik hulp!), vanavond kerstavond Jeugdvereniging, waarop ik dus het kerstverhaal moet voorlezen, spannend... probeer er niet teveel aan te denken...
Wat doen we vandaag ? [6]
- JolandaOudshoorn
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Ik weet, mijn Verlosser leeft
zeer op tijd richting huis vertrekken (sneeuw in combinatie met ns kan zomaar een uur vertraging betekenen)
nieuwe bril ophalen
oppassen
nieuwe bril ophalen
oppassen
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Ze rijden vanaf Dordrecht niet verder dan rotterdam centraal hoorde ik net. Helft van de bussen is uitgevallen. Ben net thuis. Veel botsingen. Vuilnisauto gekanteld, politiejeep die auto's een brug op helpt trekken. Wat een chaos. Blij dat ik thuis ben. Vanaf de bank is de sneeuw echt erg mooi! En tijdens het lopen in de sneeuw hoor je zo'n leuk kniesper geluid!hmprff schreef:zeer op tijd richting huis vertrekken (sneeuw in combinatie met ns kan zomaar een uur vertraging betekenen)
nieuwe bril ophalen
oppassen
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- JolandaOudshoorn
Advies is om thuis te blijven. Maar een slee ritje door het dorp valt niet onder weggaan.vlinder schreef:Ze rijden vanaf Dordrecht niet verder dan rotterdam centraal hoorde ik net. Helft van de bussen is uitgevallen. Ben net thuis. Veel botsingen. Vuilnisauto gekanteld, politiejeep die auto's een brug op helpt trekken. Wat een chaos. Blij dat ik thuis ben. Vanaf de bank is de sneeuw echt erg mooi! En tijdens het lopen in de sneeuw hoor je zo'n leuk kniesper geluid!hmprff schreef:zeer op tijd richting huis vertrekken (sneeuw in combinatie met ns kan zomaar een uur vertraging betekenen)
nieuwe bril ophalen
oppassen
Helaas....manlief zit in Maastricht
Ik weet, mijn Verlosser leeft
ai...vervelend Jolanda! Tsja, ik moet toch echt richting huis (nouja, moeten, tliefst toch wel. ik zou in principe een weekend hier kunnen blijven, maar liever niet).JolandaOudshoorn schreef:Advies is om thuis te blijven. Maar een slee ritje door het dorp valt niet onder weggaan.vlinder schreef:Ze rijden vanaf Dordrecht niet verder dan rotterdam centraal hoorde ik net. Helft van de bussen is uitgevallen. Ben net thuis. Veel botsingen. Vuilnisauto gekanteld, politiejeep die auto's een brug op helpt trekken. Wat een chaos. Blij dat ik thuis ben. Vanaf de bank is de sneeuw echt erg mooi! En tijdens het lopen in de sneeuw hoor je zo'n leuk kniesper geluid!hmprff schreef:zeer op tijd richting huis vertrekken (sneeuw in combinatie met ns kan zomaar een uur vertraging betekenen)
nieuwe bril ophalen
oppassen
Helaas....manlief zit in Maastricht
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Vandaag was ik in Zwolle aan het werk en had niet op nieuws en dergelijke gelet.
Terug naar huis vertrok de trein ook keurig op tijd.
Alleen even later was de sneeuw geen probleem.
Terhoogte van Nunspeet of zo, opeens een noodstop. Trein stond stil maar kort hierna weer verder.
Toen een omroepbericht; onverlaten hadden een steen door de ruit van de machinist gegooid. De machinist was nog in staat om door te rijden naar Amersfoort maar daar zou de trein niet verder rijden.
Maar ik moest er daar toch uit, toen even een uurtje op de bus wachten.
Vanavond gewoon lekker lui op de bank dus.
Terhoogte van Nunspeet of zo, opeens een noodstop. Trein stond stil maar kort hierna weer verder.
Toen een omroepbericht; onverlaten hadden een steen door de ruit van de machinist gegooid. De machinist was nog in staat om door te rijden naar Amersfoort maar daar zou de trein niet verder rijden.
Maar ik moest er daar toch uit, toen even een uurtje op de bus wachten.

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Ter hoogte van Ermelo staat op nu.nl Maar ik kan me voorstellen dat de machinist zich "rot" schrok.Lourens schreef:Vandaag was ik in Zwolle aan het werk en had niet op nieuws en dergelijke gelet.
Maar ik moest er daar toch uit, toen even een uurtje op de bus wachten.![]()
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Ben wat later en met wat omwegen thuis gekomen. Met mijn nieuwe bril lijkt alles groter/langer. Dus op het moment dat ik mn oude bril afzette en mn nieuwe bril opzette, leek ik zo'n 10 cm langer. Althans, de stoep leek zo'n 10 cm lager. En dat is heeeeel eng lopenhmprff schreef:zeer op tijd richting huis vertrekken (sneeuw in combinatie met ns kan zomaar een uur vertraging betekenen)
nieuwe bril ophalen
oppassen

Ik ben nu nog aan het oppassen (heb ook met de kids gegeten). Tzijn al wat oudere kinderen (jongen van 15, meisje van 12 en meisje van 8) en de oudste twee zijn echte pubers...maar ze zijn nu naar boven. ik heb de afspraak met ze dat ze op tijd naar boven gaan en dat ze dan boven maar uitzoeken hoelaat ze gaan slapen. Dus dat scheelt. Nu is het hier lekker rustig.
hmprff schreef:Ben wat later en met wat omwegen thuis gekomen. Met mijn nieuwe bril lijkt alles groter/langer. Dus op het moment dat ik mn oude bril afzette en mn nieuwe bril opzette, leek ik zo'n 10 cm langer. Althans, de stoep leek zo'n 10 cm lager. En dat is heeeeel eng lopenhmprff schreef:zeer op tijd richting huis vertrekken (sneeuw in combinatie met ns kan zomaar een uur vertraging betekenen)
nieuwe bril ophalen
oppassendus ik was vrij misselijk toen ik thuis kwam. Heb maar gauw mn oude bril weer opgezet. Morgenochtend met frisse hersentjes, maar mn bril opzetten.
Ik ben nu nog aan het oppassen (heb ook met de kids gegeten). Tzijn al wat oudere kinderen (jongen van 15, meisje van 12 en meisje van 8) en de oudste twee zijn echte pubers...maar ze zijn nu naar boven. ik heb de afspraak met ze dat ze op tijd naar boven gaan en dat ze dan boven maar uitzoeken hoelaat ze gaan slapen. Dus dat scheelt. Nu is het hier lekker rustig.
Ha jouw bril lijkt op de mijne.. het duurt voor mij echt een paar dagen om aan mijn " nieuwe omgeving" gewend te raken!!!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Ichtus schreef:Op auto jacht gaan

Je bent straks niet meer veiligAuto schreef:Ichtus schreef:Op auto jacht gaan

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
- MarthaMartha
herkenbaar, goed p[houden die nieuwe, met twee dagen is het over.hmprff schreef:Ben wat later en met wat omwegen thuis gekomen. Met mijn nieuwe bril lijkt alles groter/langer. Dus op het moment dat ik mn oude bril afzette en mn nieuwe bril opzette, leek ik zo'n 10 cm langer. Althans, de stoep leek zo'n 10 cm lager. En dat is heeeeel eng lopenhmprff schreef:zeer op tijd richting huis vertrekken (sneeuw in combinatie met ns kan zomaar een uur vertraging betekenen)
nieuwe bril ophalen
oppassendus ik was vrij misselijk toen ik thuis kwam. Heb maar gauw mn oude bril weer opgezet. Morgenochtend met frisse hersentjes, maar mn bril opzetten.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Vanochtend boodschappen gedaan en op verjaardagsvisite geweest.
Vanmiddag ff bij m'n schoonouders een broodje gegeten (het was kort)
Nu gewoon relaxen.
Vanmiddag ff bij m'n schoonouders een broodje gegeten (het was kort)
Nu gewoon relaxen.
Vanmorgen heerlijk uitgeslapen.
Hierna boodschappen doen en even de markt over.
Vanmiddag thuis wat klusjes.
Hierna boodschappen doen en even de markt over.
Vanmiddag thuis wat klusjes.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!