van de sgp-site afgeplukt:
Rechtse rakkers, klare taal?
Tijd: D.v. donderdag 9 september 2004
Politiek op het scherpst van de snede
Sprekers:
Dhr. G. Wilders, Tweede Kamerlid VVD
Mr. C.G. van der Staaij, Tweede Kamerlid SGP
Aanvang:
19.45 uur
Ik denk dat ik hier eens even ga luistern volgende week!!
:bou::bou::bou::bou::bou:
Rechtse rakkers klare taal ( 9 september Wilders en vanderSt
Rechtse rakkers klare taal ( 9 september Wilders en vanderSt
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
- ndonselaar
- Contacteer:
:$:$:$ joh:bu:bu:buOorspronkelijk gepost door LecramIk wist tot deze week niet van een Wilders af.
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
-
- Contacteer:
't is alleen te hopen dat hij nu niet afzegd omdattie het druk heeft met zijn "nieuwe beweging"......
hoe kom ik erachter oftie er ECHT is... en ze straks niet een alternatief van de VVD uit de kast hebben getrokken?
hoe kom ik erachter oftie er ECHT is... en ze straks niet een alternatief van de VVD uit de kast hebben getrokken?
Het ligt er maar aan of ze Wilders of de VVD hebben uitgenodigd.Oorspronkelijk gepost door Billy
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Oorspronkelijk gepost door LecramWe zijn niet allemaal van die politieke BilliesOorspronkelijk gepost door Billy:$:$:$ joh:bu:bu:buOorspronkelijk gepost door LecramIk wist tot deze week niet van een Wilders af.![]()

by the way: hoe komt dit topic binnen een paar uur aan bijna 1000 lezers???
[Aangepast op 3/9/04 door Billy]
als ik schakeltje in RD lees ga ik ervan uit dattet doorgaat.
G. Wilders Tweede kamerlid. ( zonder partij)
in eerste aankondiging stond er nog VVD achter..
tttttttttttaaaaaaaaaaaadddddddddaaaaaaaaaaaaa:bou:
[Aangepast op 6/9/04 door Billy]
G. Wilders Tweede kamerlid. ( zonder partij)
in eerste aankondiging stond er nog VVD achter..
tttttttttttaaaaaaaaaaaadddddddddaaaaaaaaaaaaa:bou:
[Aangepast op 6/9/04 door Billy]