Foto's van je hobby
Re: Foto's van je hobby
Sjaal is klaar

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- MarthaMartha
geweldig, ik ben bijna op de helft met m'n tweede omslagdoek / babydeken.
de eerste is klaar en geweldig mislukt, ik twijfel tussen uithalen en opnieuw beginnen of gewoon in de kliko mikken.
die waar ik nu mee bezig ben gaat super.
(oranje, groene en gele blokken en gewoon stokjes, geen gezeur, gewoon stokjes.....)
de eerste is klaar en geweldig mislukt, ik twijfel tussen uithalen en opnieuw beginnen of gewoon in de kliko mikken.
(oranje, groene en gele blokken en gewoon stokjes, geen gezeur, gewoon stokjes.....)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Oh leuk, haken dus!MarthaMartha schreef:geweldig, ik ben bijna op de helft met m'n tweede omslagdoek / babydeken.
Dit is gebreid...heb denk ik 30 jaar niet meer gebreid
Maar dit vind ik wel erg leuk!
Soms moet je gewoon rigoreus zijn en iets wegmikken, gewoon weer fris met iets nieuws beginnen.
Ik heb in het verleden ook regelmatig naaiwer in de vuilnisbak gegooid, dan viel het zo tegen...hup weg ermee, nieuw lapje, nieuwe, frisse ideeén
Succes verder hé!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Hee, super!!Orchidee schreef:Sjaal is klaar![]()
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Zal best lekker warm zitten, kun je er voor mij ook één maken, als ik lief kijk?Ichtus schreef:Hee, super!!Orchidee schreef:Sjaal is klaar![]()
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Kan je zelf ook breien?Mariavt schreef:
Zal best lekker warm zitten, kun je er voor mij ook één maken, als ik lief kijk?
Het is erg gemakkelijk hoor, ik kan ook alleen maar lagereschoolbreisteekjes
http://www.monilana.nl/368-ondas
Je kan ook een youtubefilmpje ervan bekijken.
Laatst gewijzigd door Orchidee op 14 dec 2010, 08:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Orchidee schreef:Sjaal is klaar![]()
Leuk! Mooie kleur!
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- MarthaMartha
dat lijkt mij ook het beste....Orchidee schreef:Oh leuk, haken dus!MarthaMartha schreef:geweldig, ik ben bijna op de helft met m'n tweede omslagdoek / babydeken.
Dit is gebreid...heb denk ik 30 jaar niet meer gebreid![]()
Maar dit vind ik wel erg leuk!
Soms moet je gewoon rigoreus zijn en iets wegmikken, gewoon weer fris met iets nieuws beginnen.
Ik heb in het verleden ook regelmatig naaiwer in de vuilnisbak gegooid, dan viel het zo tegen...hup weg ermee, nieuw lapje, nieuwe, frisse ideeén![]()
Succes verder hé!
zeker toen een vriendin die zaterdag kwam een schattige omslagdoek met Nijntje erop meebracht...
twee lijkt me wel voldoende, dus kan ie gewoon weg.
Voordeel van uithalen is dat het witte zachte wol is, kan ik er misschien iets anders van maken
kauwgumbal en een fineliner? mm, goeie combinatie! ^^

You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Ria schreef:kauwgumbal en een fineliner? mm, goeie combinatie! ^^
Ria schreef:kauwgumbal en een fineliner? mm, goeie combinatie! ^^
Leuk gedaan!
- MarthaMartha
super!Ria schreef:kauwgumbal en een fineliner? mm, goeie combinatie! ^^
Leuk!!!!!Orchidee schreef:Sjaal is klaar![]()
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
Hier een strip die ik heb gemaakt:

You put me outside my safety-zone