Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
- JolandaOudshoorn
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Jean en Jet: van harte gefeliciteerd en Gods zegen voor jullie dochter toegewenst. Daarbij ook kracht en wijsheid van Boven in de opvoeding van haar en de andere kinderen!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Henriët en Jean: van harte gefeliciteerd met dit Godsgeschenk.
helma schreef:
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
-
Lieve Jean en Jet,Ichtus schreef:
Van harte!
Nogmaals van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en al het nodige gewenst!
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Van harte gefeliciteerd!
Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje, en God's leiding toegewenst in en met de opvoeding van jullei dochter.
Ehm, hoe heet ze eigenlijk???

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
gefeliciteerd!
Prinsesje...Mariavt schreef:Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje, en God's leiding toegewenst in en met de opvoeding van jullei dochter.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Help je me even met het 'erop zetten' welke link was het ook alweer???Tiberius schreef:Zo zo, die Jet en Jean.henriët schreef:Lieve allemaal,
Gisteren hebben we uit de hand van de Heere een dochter mogen ontvangen.
Alles mag goed zijn.
Hartelijke groeten Jet
Hartelijk gefeliciteerd hoor. We zien vol verwachting uit naar je postings in het topic "Schitterende foto's".
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Van harte gefeliciteerd van de gehele familie huisman.henriët schreef:Lieve allemaal,
Alles mag goed zijn.
Hartelijke groeten Jet
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Je kan ze naar me mailen (als je ze er tenminste echt op wil hebben). Dan zet ik ze wel op imageshak.henriët schreef:Help je me even met het 'erop zetten' welke link was het ook alweer???Tiberius schreef:Zo zo, die Jet en Jean.henriët schreef:Lieve allemaal,
Alles mag goed zijn.
Hartelijke groeten Jet
Hartelijk gefeliciteerd hoor. We zien vol verwachting uit naar je postings in het topic "Schitterende foto's".
Het topic is dit: http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic.php?f=8&t=8667
Een leuk aanbod van een forummer waar we erg blij mee zijn 

wat boodschappen van de supermarkt.
plantje
plantje
mag je meerijden?;)helma schreef:Een leuk aanbod van een forummer waar we erg blij mee zijn
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Haha; nee; wij zijn aan de beurt om mee te laten rijdenhenriët schreef:mag je meerijden?;)helma schreef:Een leuk aanbod van een forummer waar we erg blij mee zijn

Ik krijg van iemand twee kaartjes voor The Messiah uitvoering in Arnhem