Ander schreef:Oeps, ik droomde dat je een zoon had: We noemen hem Hersinus.henriët schreef:Allerlei sintcadeautjes
oa de hsv
boek van harinck, vreugdenhil
heerlijk dat t weekend is!

Ik weet een roepnaam: Herrie.
Ander schreef:Oeps, ik droomde dat je een zoon had: We noemen hem Hersinus.henriët schreef:Allerlei sintcadeautjes
oa de hsv
boek van harinck, vreugdenhil
heerlijk dat t weekend is!
Oh, daarom was-ie om 8.00 uur al open. Ik dacht waarom is dat nou, om de Sint ofzo. Die stapte overigens vorige week wel met z'n kornuiten een deurtje naar binnen...Hendrikus schreef:
onze boekhandelaar had zelfs Herziene openingstijden
Inderdaad dat had ik nou ookSchemerlichtje schreef:Een ontzettend dankbaar en blij bericht!![]()
![]()
Jij ook gefeliciteerd!Auto schreef:Inderdaad dat had ik nou ookSchemerlichtje schreef:Een ontzettend dankbaar en blij bericht!![]()
![]()
HAHA, dank je wel en jij ookSchemerlichtje schreef:Jij ook gefeliciteerd!Auto schreef:Inderdaad dat had ik nou ookSchemerlichtje schreef:Een ontzettend dankbaar en blij bericht!![]()
![]()
![]()
Auto schreef:HAHA, dank je wel en jij ookSchemerlichtje schreef:Jij ook gefeliciteerd!Auto schreef:Inderdaad dat had ik nou ookSchemerlichtje schreef:Een ontzettend dankbaar en blij bericht!![]()
![]()
![]()
misschien wel een tweelingAnder schreef:heeft Henriet een kind?
denk het , maar weet het ook niet...Ander schreef:heeft Henriet een kind?