Nou moe....-DIA- schreef:Luther schreef: Maarre....DIA, wanneer zien we dit prachtige plaatje in je avatar verschijnen?
Als iemand het lettertype fatsoenlijk kan aanpassen...
Dit zijn gewoon ordinaire hanenpoten....
Dat mag je zelf doen

Nou moe....-DIA- schreef:Luther schreef: Maarre....DIA, wanneer zien we dit prachtige plaatje in je avatar verschijnen?
Als iemand het lettertype fatsoenlijk kan aanpassen...
Dit zijn gewoon ordinaire hanenpoten....
-DIA- schreef:Een
nieuw
DIA-plaatje!![]()
Met dank aan Luther!
nieuw
DIA-plaatje!![]()
Met dank aan Luther!
het paard voelde zich ook al erg tekortgedaan-DIA- schreef:-DIA- schreef:Een
nieuw
DIA-plaatje!![]()
Met dank aan Luther!
Oh ja, nog iemand vergeten! Ook dank aan Hendrikus!
Het beste paard van stal zou ik bijna vergeten
nieuw
DIA-plaatje!![]()
Met dank aan Luther!
Ja, ik krijg ook commentaar, van refo maar liefst. Ik zou me niet aan de regels houden. Moet hij me toch maar eens vertellen welke regel ik overtreed!Rens schreef:Ik heb n.a.v. enkele opmerking over mensverheerlijking, mijn avatar maar aangepast zodat niemand zich er aan kan storen.........genomen aan de voet van de waddendijk bij moddergat bij eb op het wad.......
Sja, welke zal het zijn?Ander schreef:Ja, ik krijg ook commentaar, van refo maar liefst. Ik zou me niet aan de regels houden. Moet hij me toch maar eens vertellen welke regel ik overtreed!Rens schreef:Ik heb n.a.v. enkele opmerking over mensverheerlijking, mijn avatar maar aangepast zodat niemand zich er aan kan storen.........genomen aan de voet van de waddendijk bij moddergat bij eb op het wad.......
Tja, de lange rok van dochterlief is net van de foto gevallen.Mister schreef:Sja, welke zal het zijn?Ander schreef:Ja, ik krijg ook commentaar, van refo maar liefst. Ik zou me niet aan de regels houden. Moet hij me toch maar eens vertellen welke regel ik overtreed!Rens schreef:Ik heb n.a.v. enkele opmerking over mensverheerlijking, mijn avatar maar aangepast zodat niemand zich er aan kan storen.........genomen aan de voet van de waddendijk bij moddergat bij eb op het wad.......
Deze misschien: Geen afbeeldingen van personen die buiten de traditie van de Reformatie of Nadere Reformatie staan.
Zie je wel dat je zelf de reden weet?Ander schreef:Tja, de lange rok van dochterlief is net van de foto gevallen.Mister schreef:Sja, welke zal het zijn?Ander schreef:Ja, ik krijg ook commentaar, van refo maar liefst. Ik zou me niet aan de regels houden. Moet hij me toch maar eens vertellen welke regel ik overtreed!Rens schreef:Ik heb n.a.v. enkele opmerking over mensverheerlijking, mijn avatar maar aangepast zodat niemand zich er aan kan storen.........genomen aan de voet van de waddendijk bij moddergat bij eb op het wad.......
Deze misschien: Geen afbeeldingen van personen die buiten de traditie van de Reformatie of Nadere Reformatie staan.
wélke bijbelse reden(en) zijn er eigenlijk aan te voeren tégen het gebruik van foto's/afbeeldingen als avatar, zolang ze het onbetamelijke (nog zo'n kreet die voor velerlei uitleg vatbaar is) niet overschrijden???????? en ook dat er geen afbeeldingen van de Heere worden gebruikt?Mister schreef: Zie je wel dat je zelf de reden weet?