Maar niet waar mijn huis woont...........toch?Origineel geplaatst door Madtice
:,
Ik zweer jou, jij geen grap met mij maken, ik weet waar je bed slaapt!
The Critical Brother (o.a. van zweetvoeten hoor!)
Ooooh........nou ja....leuk......maar hier hebben wij nuttiger zaken te regelen op OSW.......over de PKN en HNHK enzo.........Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Groeten vanuit Nairobi.
Net een safari gehad. Heel gaaf. Krokodillen enzv. gezien
We zitten nu op de luchthaven van Nairobi te wachten op het vliegtuig dat ons naar Madagascar moet brengen.
Groeten,
Matthijs
Oorspronkelijk gepost door BreekijzertjeOoooh........nou ja....leuk......maar hier hebben wij nuttiger zaken te regelen op OSW.......over de PKN en HNHK enzo.........Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Groeten vanuit Nairobi.
We zitten nu op de luchthaven van Nairobi te wachten op het vliegtuig dat ons naar Madagascar moet brengen.
Groeten,
Matthijs
Een 'breekje' van Breekijzertje
misschien dat ze juist vanwege die PKN-discussies weg gegaan zijn, als je de mensen leert kennen ga je van de beesten houden . . .Oorspronkelijk gepost door BreekijzertjeOoooh........nou ja....leuk......maar hier hebben wij nuttiger zaken te regelen op OSW.......over de PKN en HNHK enzo.........Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Groeten vanuit Nairobi.
Groeten,
Matthijs
Een 'breekje' van Breekijzertje