Waarom is dat een verademing?BJD schreef:Omgang met God van Ds Vreugdenhil. Wat een verademing ..
Welk boek ben jij nu aan het lezen? [3]
Re: Welk boek ben jij nu aan het lezen? [2]
Ik zag in mijn eerste oogopslag 'verarming' staan....Bogerman schreef:Waarom is dat een verademing?BJD schreef:Omgang met God van Ds Vreugdenhil. Wat een verademing ..

HC van Ds.G.H.Kersten zondag 11 vanmorgen de 2e gedachte gelezen vanavond uitlezen(met het oog op a.s.zondagavond).
Erasmiaan schreef:Ik zag in mijn eerste oogopslag 'verarming' staan....Bogerman schreef:Waarom is dat een verademing?BJD schreef:Omgang met God van Ds Vreugdenhil. Wat een verademing ..
leesbril nodig?

lees het.. je komt tot dezelfde conclusieBogerman schreef:Waarom is dat een verademing?BJD schreef:Omgang met God van Ds Vreugdenhil. Wat een verademing ..

Tegenwoordig is goed lezen er niet meer bij, in onze beeldcultuur.Erasmiaan schreef:Ik zag in mijn eerste oogopslag 'verarming' staan....Bogerman schreef:Waarom is dat een verademing?BJD schreef:Omgang met God van Ds Vreugdenhil. Wat een verademing ..

Ik ga het vanmiddag kopen, mijn moeder is erg benieuwd...BJD schreef:lees het.. je komt tot dezelfde conclusieBogerman schreef:Waarom is dat een verademing?BJD schreef:Omgang met God van Ds Vreugdenhil. Wat een verademing ..
Jij niet zo, begrijp ik?Afgewezen schreef:Ik ga het vanmiddag kopen, mijn moeder is erg benieuwd...BJD schreef:lees het.. je komt tot dezelfde conclusieBogerman schreef:Waarom is dat een verademing?BJD schreef:Omgang met God van Ds Vreugdenhil. Wat een verademing ..
Ook wel een beetje, maar ik koop het in opdracht van.Tiberius schreef:Jij niet zo, begrijp ik?Afgewezen schreef: Ik ga het vanmiddag kopen, mijn moeder is erg benieuwd...

da's voordeligAfgewezen schreef:Ook wel een beetje, maar ik koop het in opdracht van.Tiberius schreef:Jij niet zo, begrijp ik?Afgewezen schreef: Ik ga het vanmiddag kopen, mijn moeder is erg benieuwd...

BJD schreef:lees het.. je komt tot dezelfde conclusieBogerman schreef:Waarom is dat een verademing?BJD schreef:Omgang met God van Ds Vreugdenhil. Wat een verademing ..
Ik heb het boek wat is bevinding van Ds Vreugdenhil, is het veel van hetzelfde in het nieuwe boek?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Dat is hetzelfde boek, herzien en met zes hoofdstukken uitgebreid.
Dat alles voor de lage prijs van 12,50.
Ik houd niet van herzienrefo schreef:Dat is hetzelfde boek, herzien en met zes hoofdstukken uitgebreid.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
dan mis je wel de helfthuisman schreef:Ik houd niet van herzienrefo schreef:Dat is hetzelfde boek, herzien en met zes hoofdstukken uitgebreid.
Dat alles voor de lage prijs van 12,50.![]()

HC Ds.G.H.Kersten zondag 11 zojuist uitgelezen. Morgenavond aan beurt van behandeling.