Hoe is je stemming op dit moment?
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
gewoon zoiets als Jet huilt, Jet lacht:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
tsja vrouwen hebben hormoontjes....(heb ik soms ook last van vervelende dingen zijn dat). 
Mannen hebben ook hormoontjes hoor...kan soms ook lastig zijnLassie schreef:tsja vrouwen hebben hormoontjes....(heb ik soms ook last van vervelende dingen zijn dat).
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Is gezond, gevoelens moet je uiten. (sterkte voor je manhenriët schreef:gewoon zoiets als Jet huilt, Jet lacht:)
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Het gaat dus nog helemaal niet lekker met jeOrchidee schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- JolandaOudshoorn
sterkte ermee!!Orchidee schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn stemming:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Enorm moe
Volgens mij zijn hormonen de stofjes die verantwoordelijk zijn voor de meeste en ernstigste zonden.Orchidee schreef:Mannen hebben ook hormoontjes hoor...kan soms ook lastig zijnLassie schreef:tsja vrouwen hebben hormoontjes....(heb ik soms ook last van vervelende dingen zijn dat).
Oorlogen , echtbreuk, jaloezie komen allemaal voort uit deze chemische goedjes.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Joannah schreef:Volgens mij zijn hormonen de stofjes die verantwoordelijk zijn voor de meeste en ernstigste zonden.
Oorlogen , echtbreuk, jaloezie komen allemaal voort uit deze chemische goedjes.
dankbaar en beschaamd..
voor de spontane hulp die ik vandaag kreeg, in meerdere opzichten.
Looft de Heere want Hij is goed!
voor de spontane hulp die ik vandaag kreeg, in meerdere opzichten.
Looft de Heere want Hij is goed!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Enorm !Q@#$%^&*()
Je snapt denk ik wel wat wij snappen, hoewel enige toelichting geen kwaad kan.....Droelie schreef:Enorm !Q@#$%^&*()