Fav land

Madtice

Fav land

Bericht door Madtice »

Wat is je favoriete vakantiebestemming en waarom?
Madtice

Bericht door Madtice »

Amerika, omdat het zo mooi is :) Reageer ik gewoon lekker op mijn eigen vragen... IK VERVEEL ME VERSCHRIKKELIJK VANDAAG!!! Ik heb zelf geprobeerd om constant in bij elke topic-afdeling op omsionswil.nl mijn naam te krijgen... en gelukt :)
bralbal

Bericht door bralbal »

tja, ik heb verschillende landen op mijn lijstje staan, Noorwegen, maar daar ben ik intussen al geweest, IJsland, maar voorlopig bovenbudgettair, Alaska/Yukon, Finland, Centraal-Afrika, Zuid-Afrika, Chili (voor de inca's), en nog meer dingen die ik voorlopig niet kan betalen. Tzal wel zeeland worden, aankomende zomer :(:(:(
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Je kunt Yukon dan beter van je lijstje afhalen, want daar is niks.. Op een paar eskimo collonies na dan...
Ge@

Bericht door Ge@ »

Geef mij Engeland maar!!!!
matthijs019

Wat dachten jullie wat Ome Matthijs zijn favourite land is....
bralbal

Bericht door bralbal »

eh.... Luxemburg? kzou het niet weten...
matthijs019

Helemaal fout Bralbal....

Hier mijn top tien favoriete land waar ik een keer geweest ben of waar ik hoop nog een keer te komen.

1 Canada (Alberta)
2 USA (Texas, Colorado, Michigan, Alaska en Arizona)
3 Israel
4 Kenya
5 Nieuw-Zeeland
6 Zuid-Afrika
7 Madagascar
8 Galapagos eilanden
9 Schotland
10 Duitsland
bralbal

Bericht door bralbal »

nou ja, zo ver zat ik er toch niet naast?!?:#:#:#
ViperLodge
Contacteer:

Bericht door ViperLodge »

Howdy Iedereen.. :bo

Als een redelijke wereld-reiziger, ik moet nog een hoop landen maar ik ben nog jong, ben ik de laatste jaren verknogt aan Suomi-Finland.
Hoewel de meeste toeristen zeggen dat het een stug en moeilijk volk is, vind ik dit wel meevallen.
Het heeft meer te maken met het feit dat de doorsnee Fin nogal gesloten is en alleen met mensen die hij beter kent zich open toont.
Ik vind het een genot om daar heerlijk met een span Husky's rond te trekken.
Lekker op je sleetje door de bossen en over de bevroren moerassen met je hondjes in de vrije natuur.
Dus op mijn lijstje staat Suomi dan ook op 1.

1. Suomi
2. Fiji
3. Brazilië
4. Hawaii
5. Zuid-Afrika/Transvaal

Op mijn verlanglijstje staan nog een aantal plaatsen.

Antarctica, Canada/Alaska, Sandwich Isle's, ach en nog wat plaatsen.

Greets Vipie :eur
madelief

Bericht door madelief »

Waar Matthijs019 ooit nog hoopt te komen.........Duitsland.
Maar matthijs je hebt gelijk hoor. Is een mooi land.

Ik wil ooit nog es naar Ysland. Maar ja dat gaat boven mn budget het is daar heel erg duur. Nee eerst maar eens naar Hongerije.............

Ff lekker goedkoop.Na die Dure Noorwegen vakantie.:,:,
Madtice

Bericht door Madtice »

Ik ben ook een Finland fan, Viper! Ik ben er een keer geweest met een evangelisatie project... Helsinki en Tampere, dus alleen de steden, maar wel busreis van de een naar de ander gemaakt... Echt het David-de-Kabouter land, prachtig!!! Mina rakastan Suomi :)
ViperLodge
Contacteer:

Bericht door ViperLodge »

Origineel geplaatst door Madtice
Ik ben ook een Finland fan, Viper! Helsinki en Tampere, dus alleen de steden, maar wel busreis van de een naar de ander gemaakt...
Das leuk, waar ik graag uithang das het gebied +/- 100 km van de russiche grens.
Ook wel de poort van lapland genoemd, vlak bij taivalkoski.
Noem het maar het moeras / bos / berggebied.
Puhun vähän Suomeksi, dus daarmoet ik nog een beetje aan werken.

Greets Vipie :eur
Madtice

Bericht door Madtice »

Je spreekt niet zo goed Fins? Nou, ik ook niet hoor... maar het lijkt mij (na Amerika) het mooiste land om doorheen te trekken met een autootje en je vrouw! Prachtig moet het daar zijn, met al die bossen... toevallig is mijn vriendin groot fan van Jari Litmanen, dus ik denk dat wij er samen nog wel 's een keer heen gaan!
takkie

Bericht door takkie »

Met het oog op de komende vakantie heb ik effe een bestaand topic opgezocht,
Mijn fav. land is Canada!!!!
schitterende natuur, Rocky Mountains, en niet te vergeten de gastvrijheid van de canadazen! En zo zou ik nog een poosje door kunnen gaan........
Plaats reactie