Misschien is het wel een rf lidhelma schreef:Pas liep ik de kerk binnen en zag mijn vriendin op een hoekplaats zitten.
In het voorbijlopen kneep ik even flink in haar arm; bij wijze van groet en teken van 'verbondenheid'
Na de dienst stond ik te wachten tot onze rij aan de beurt was en zag ik mijn vriendin aan de andere kant de kerk uitlopen.
Ik dacht: hier klopt iets niet...![]()
en jawel; de dame op de hoekplaats had hetzelfde vest als mijn vriendin.
Zij was te gast in onze gemeente.
Gelukkig heeft het haar niet afgeschrikt want ik zie nu elke zondag dat paarse vest op het hoekje![]()
Nu probeer ik haar iedere keer te bereiken, maar ze is altijd al weg voordat ik de kerk uit ben.
ik wil eigenlijk nog wel een keertje uitleggen waarom ik haar zo hard kneep
Wat is je ergste blunder?
Re: Wat is je ergste blunder?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn  ~ Spurgeon
						- Bert Mulder
 - Contacteer:

mijn vrouw wast en strijkt ook de nieuwe overhemden eerst...oesterschelpje schreef:Afgelopen maand had ik een stel nieuwe overhemden gekocht voor mijn man.
Hij is veel onderweg naar klanten, wil er altijd netjes en verzorgd uitzien.
Vorige week had mijn man een van zijn nieuwe overhemden aan getrokken.
Kwam hij 's avonds bij het uittrekken erachter dat er onder zijn boord nog een plastic stukje zat.
Hij vond het boord al zo heerlijk stevig!
Maar goed, over ezel gesproken.
Gisteren was hij opnieuw onderweg met een nieuw overhemd.
Boord was volgens hem goed nagecheckt, er zat geen plastic meer onder.
Gisterenavond onder het eten, zat ik hem eens goed aan te kijken.
Hij had inmiddels zijn stropdas afgedaan.
Wat zag mijn spiedend oog?
Een kopspeld, rechtomhoog stekend uit zijn boord.
Hij geloofde me eerst niet, totdat ik de speld uit zijn boord trok.
Wat heb ik gelachen.![]()
Er ligt nog een nieuw overhemd te wachten, wie weet..!
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Dat is ook heel sterk aan te raden, want er schijnen allerlei chemicalieen van dubieus allooi in nieuwe kleding te kunnen zitten, altijd eerst wassen dus!Bert Mulder schreef:mijn vrouw wast en strijkt ook de nieuwe overhemden eerst...oesterschelpje schreef:Afgelopen maand had ik een stel nieuwe overhemden gekocht voor mijn man.
Hij is veel onderweg naar klanten, wil er altijd netjes en verzorgd uitzien.
Vorige week had mijn man een van zijn nieuwe overhemden aan getrokken.
Kwam hij 's avonds bij het uittrekken erachter dat er onder zijn boord nog een plastic stukje zat.
Hij vond het boord al zo heerlijk stevig!
Maar goed, over ezel gesproken.
Gisteren was hij opnieuw onderweg met een nieuw overhemd.
Boord was volgens hem goed nagecheckt, er zat geen plastic meer onder.
Gisterenavond onder het eten, zat ik hem eens goed aan te kijken.
Hij had inmiddels zijn stropdas afgedaan.
Wat zag mijn spiedend oog?
Een kopspeld, rechtomhoog stekend uit zijn boord.
Hij geloofde me eerst niet, totdat ik de speld uit zijn boord trok.
Wat heb ik gelachen.![]()
Er ligt nog een nieuw overhemd te wachten, wie weet..!
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Mijn zwager had pas z'n pak vergeten voor een teamdag, ze kwamen er een half uur voor de vergadering/bespreking achter en ze hadden daarvoor in hun vrijetijdskleding een activiteit gehad. Dus zij gingen snel naar een grote zaak, ze hadden een half uur. Een pak uitgezocht en toen hoorde de verkopers dat hij hem gelijk aan moest hebben ze: de broek kleiner gemaakt, overhemd gestreken en noem maar op (soms heb je dus geen tijd om je nieuwe overhemd te wassen).

En wat is nu de blunder?Lassie schreef:Mijn zwager had pas z'n pak vergeten voor een teamdag, ze kwamen er een half uur voor de vergadering/bespreking achter en ze hadden daarvoor in hun vrijetijdskleding een activiteit gehad. Dus zij gingen snel naar een grote zaak, ze hadden een half uur. Een pak uitgezocht en toen hoorde de verkopers dat hij hem gelijk aan moest hebben ze: de broek kleiner gemaakt, overhemd gestreken en noem maar op (soms heb je dus geen tijd om je nieuwe overhemd te wassen).
- MarthaMartha

die van oesterschelpje, daar zijn dit de reacties op....refo schreef:En wat is nu de blunder?Lassie schreef:Mijn zwager had pas z'n pak vergeten voor een teamdag, ze kwamen er een half uur voor de vergadering/bespreking achter en ze hadden daarvoor in hun vrijetijdskleding een activiteit gehad. Dus zij gingen snel naar een grote zaak, ze hadden een half uur. Een pak uitgezocht en toen hoorde de verkopers dat hij hem gelijk aan moest hebben ze: de broek kleiner gemaakt, overhemd gestreken en noem maar op (soms heb je dus geen tijd om je nieuwe overhemd te wassen).
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Je ziet wel eens een man met de vouwen nog in het overhemd  

Ik moet nieuwe overhemden ook eerst wassen en strijken, want gegarandeerd dat hij een geirriteerde huid krijgt dan.
Trouwens, wel eens geprobeerd om die vouwen en gaatjes weg te strijken ?

Ik moet nieuwe overhemden ook eerst wassen en strijken, want gegarandeerd dat hij een geirriteerde huid krijgt dan.
Trouwens, wel eens geprobeerd om die vouwen en gaatjes weg te strijken ?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn  ~ Spurgeon
Ook daarvan vroeg Refo zich al af wat daar nu de blunder was...MarthaMartha schreef:die van oesterschelpje, daar zijn dit de reacties op....refo schreef:En wat is nu de blunder?Lassie schreef:Mijn zwager had pas z'n pak vergeten voor een teamdag, ze kwamen er een half uur voor de vergadering/bespreking achter en ze hadden daarvoor in hun vrijetijdskleding een activiteit gehad. Dus zij gingen snel naar een grote zaak, ze hadden een half uur. Een pak uitgezocht en toen hoorde de verkopers dat hij hem gelijk aan moest hebben ze: de broek kleiner gemaakt, overhemd gestreken en noem maar op (soms heb je dus geen tijd om je nieuwe overhemd te wassen).
Refo overkomt al dit soort dingen wekelijks en is het een "normal part of life".Tiberius schreef:Ook daarvan vroeg Refo zich al af wat daar nu de blunder was...MarthaMartha schreef:die van oesterschelpje, daar zijn dit de reacties op....refo schreef:En wat is nu de blunder?Lassie schreef:Mijn zwager had pas z'n pak vergeten voor een teamdag, ze kwamen er een half uur voor de vergadering/bespreking achter en ze hadden daarvoor in hun vrijetijdskleding een activiteit gehad. Dus zij gingen snel naar een grote zaak, ze hadden een half uur. Een pak uitgezocht en toen hoorde de verkopers dat hij hem gelijk aan moest hebben ze: de broek kleiner gemaakt, overhemd gestreken en noem maar op (soms heb je dus geen tijd om je nieuwe overhemd te wassen).
Een blunder is een domme, onverantwoorde fout, met grote gevolgen voor de partij die de fout maakt.
Die komen niet zoveel voor in het leven.

Die komen niet zoveel voor in het leven.
- oesterschelpje

Dan kunnen we net zo goed dit topic afsluiten.... 

Ik dacht niet dat jullie dat kunnen.oesterschelpje schreef:Dan kunnen we net zo goed dit topic afsluiten....
Dat zou pas een blunder zijnTiberius schreef:Ik dacht niet dat jullie dat kunnen.oesterschelpje schreef:Dan kunnen we net zo goed dit topic afsluiten....
 Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!  
						- MarthaMartha

Tiberius schreef:Ik dacht niet dat jullie dat kunnen.oesterschelpje schreef:Dan kunnen we net zo goed dit topic afsluiten....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
						- Bert Mulder
 - Contacteer:

Dus was zijn blunder, dat hij niet eerst dat overhemd liet wassen en strijken...Joannah schreef: Dat is ook heel sterk aan te raden, want er schijnen allerlei chemicalieen van dubieus allooi in nieuwe kleding te kunnen zitten, altijd eerst wassen dus!
(en zijn vrouw heeft hem hierin niet bijgestaan....)
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.