NovemberMariavt schreef:emotioneel, 'k heb vanmiddag een telefoontje gehad dat ik DV dinsdag 23 november het huurcontract kan ondertekenen en de sleutels krijg. Zaterdag 27 december hoop ik definitief óver te gaan.
henriët schreef:Superverliefd op en superblij met Jean![]()
Dat wordt een voetballer, zeggen ze danMarthaMartha schreef:henriët schreef:Superverliefd op en superblij met Jean![]()
heerlijk!
Ik voel me prima, Puk is nogal schopperig op moment
die baby heeft vast adhd, zei ik tegen mijn neefje met adhd...Hendrikus schreef:Dat wordt een voetballer, zeggen ze danMarthaMartha schreef:henriët schreef:Superverliefd op en superblij met Jean![]()
heerlijk!
Te weinig complimenten gehad op 15 oktober?MarthaMartha schreef:die baby heeft vast adhd, zei ik tegen mijn neefje met adhd...Hendrikus schreef:Dat wordt een voetballer, zeggen ze danMarthaMartha schreef:henriët schreef:Superverliefd op en superblij met Jean![]()
heerlijk!
oh echt? reageerde hij geschrokken....
zeg ik: geeft niet, ik hou héél veel van adhd-ers.....
hij stráálde.
MarthaMartha schreef:Demo is weg en ik ben met laptop nog even in bed gekropen, glas thee naast me..... MMmmmm!
Vanmorgen thuiswerken, de begroting was afgekeurd, dus ik mag me buigen over een nieuwe aangepaste versie.... en dat werkt lekkerder thuis, word je (meestal) minder gestoord.
Vanmiddag even slapen, want om 4 uur komen onze heerlijk adhd-ers weer voor een logeerweekend!
leuk verhaaltje: Toen wij de echo hadden gehad zei ik tegen het logeerjongetje: "volgens mij heeft onze baby ook adhd, hij was zo aan het springen". Reageert hij heel geschrokken: "echt?" zeg ik: "geeft niet, ik hou héél veel van adhd-ers, dat weet je toch" en ik knuffelde hem even.... Hij stráálde!!!!
zwangerschapsdementie..... (en gewoon reageren op een posting)Willem schreef:Te weinig complimenten gehad op 15 oktober?MarthaMartha schreef:die baby heeft vast adhd, zei ik tegen mijn neefje met adhd...Hendrikus schreef:Dat wordt een voetballer, zeggen ze danMarthaMartha schreef:heerlijk!
oh echt? reageerde hij geschrokken....
zeg ik: geeft niet, ik hou héél veel van adhd-ers.....
hij stráálde.
Berichttitel: Re: Wat doen we vandaag ? [6]Geplaatst: vr okt 15, 2010 7:22 amMarthaMartha schreef:Demo is weg en ik ben met laptop nog even in bed gekropen, glas thee naast me..... MMmmmm!
Vanmorgen thuiswerken, de begroting was afgekeurd, dus ik mag me buigen over een nieuwe aangepaste versie.... en dat werkt lekkerder thuis, word je (meestal) minder gestoord.
Vanmiddag even slapen, want om 4 uur komen onze heerlijk adhd-ers weer voor een logeerweekend!
leuk verhaaltje: Toen wij de echo hadden gehad zei ik tegen het logeerjongetje: "volgens mij heeft onze baby ook adhd, hij was zo aan het springen". Reageert hij heel geschrokken: "echt?" zeg ik: "geeft niet, ik hou héél veel van adhd-ers, dat weet je toch" en ik knuffelde hem even.... Hij stráálde!!!!
henriët schreef:emo
Mister schreef:henriët schreef:emo