Waar baal je van?
Re: Waar baal je van?
Je moet een tijdje iets in de kachel laten branden wat wel warm is, maar niet rookt of walmt. Na een tijdje kruipt de warmte dan tegen de koude op.
Hier is nog een feuilleton, dat precies jouw probleem beschrijft.
http://www.verwarming-info.be/verwarmin ... blemen.htm
Hier is nog een feuilleton, dat precies jouw probleem beschrijft.
http://www.verwarming-info.be/verwarmin ... blemen.htm
eigenlijk helemaal nergens van....
(muv het droevige nieuws en dat manlief nog niet op de plek van bestemming is).

(muv het droevige nieuws en dat manlief nog niet op de plek van bestemming is).
- oesterschelpje
Vandaag totaal 4 en een half uur in de file gestaan, grrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!! 

Oefff...oesterschelpje schreef:Vandaag totaal 4 en een half uur in de file gestaan, grrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
ik moet meeeega op gang komen,
maar niet getreurd, ik krijg zo 'visite'
Opa (90) komt een bankje voor de babykamer schuren en schilderen!! Dus wel enorm gezellig, ik heb mn strijk maar bewaard voor dan:)
Opa (90) komt een bankje voor de babykamer schuren en schilderen!! Dus wel enorm gezellig, ik heb mn strijk maar bewaard voor dan:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- oesterschelpje
Ach, wat ontroerend lief van opa!henriët schreef:ik moet meeeega op gang komen,

ja, lief he, het is ook echt een schat:)oesterschelpje schreef:Ach, wat ontroerend lief van opa!henriët schreef:ik moet meeeega op gang komen,
Opa (90) komt een bankje voor de babykamer schuren en schilderen!! Dus wel enorm gezellig, ik heb mn strijk maar bewaard voor dan:)![]()
en nog zoo heerlijk actief!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
zorg dus dat je altijd een flesje water en wat te knabbelen in de auto hebt liggenoesterschelpje schreef:Vandaag totaal 4 en een half uur in de file gestaan, grrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

ik heb ook een fleece plaid in mn kofferbakkie
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Van het feit dat het voelt alsof ik 10 ton lood in mn lichaam heb zitten
Griepje op komstDroelie schreef:Van het feit dat het voelt alsof ik 10 ton lood in mn lichaam heb zitten

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Overdrijven is ook liegen...Droelie schreef:Van het feit dat het voelt alsof ik 10 ton lood in mn lichaam heb zitten
- Katharina van Bora
Dat zoonlief in de gordijnen heeft geknipt ...
Dat dochterlief met de schaar een winkelhaakje heeft geknipt in de stoel van Luther

Dat dochterlief met de schaar een winkelhaakje heeft geknipt in de stoel van Luther

Laatst gewijzigd door Katharina van Bora op 17 nov 2010, 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Met dezelfde schaar
oww, pappa boos, mamma verdrietig, later een bron van hilariteit

- Katharina van Bora
Mama boos... en papa weet het nog niet.... maar ook boos, schat ik in.Mara schreef:Met dezelfde schaar![]()
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Misschien een leuk topic, de daden van onze kids
Ik had eens een flesje a.b., drank dus, ik draaide het dopje open, telefoon. Zette het even neer, mijn zoon, toen ong 8, pakte het flesje en schudde er mee, zoals hij mij altijd zag doen. Ik kwam terug in de keuken en gaf hem de lepel drank. Een tijdje later (daaaagen dus) keek ik naar het plafond, wat was dat
Ik haalde de trap erbij, een keiharde rare schimmelplek, ik moest hem eraf bikken.
In het drankje zat toen nog megaveel suiker ! Moraal van het verhaal, kijk vaker naar het plafond

Ik had eens een flesje a.b., drank dus, ik draaide het dopje open, telefoon. Zette het even neer, mijn zoon, toen ong 8, pakte het flesje en schudde er mee, zoals hij mij altijd zag doen. Ik kwam terug in de keuken en gaf hem de lepel drank. Een tijdje later (daaaagen dus) keek ik naar het plafond, wat was dat

In het drankje zat toen nog megaveel suiker ! Moraal van het verhaal, kijk vaker naar het plafond

Laatst gewijzigd door Mara op 17 nov 2010, 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.