Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Ik ga hier eerst ff hard aan de slag, zit te denken nog ff naar t strand te rijden, wat een mega heerlijk weer, nachtvorst ( 1 e keer hier) en de zon straalt uitbundig.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
zo ik heb heeerlijk uitgeslapen tot kwart over 9.
net even met manlief gebeld (die ging om half 7 weg en was nog steeds niet op de plek van bestemming, arme hij).
Voor de rest van de dag in huis wat doen (opruimen en schoonmaken).
Vriendin mailen.
net even met manlief gebeld (die ging om half 7 weg en was nog steeds niet op de plek van bestemming, arme hij).
Voor de rest van de dag in huis wat doen (opruimen en schoonmaken).
Vriendin mailen.
Vanmiddag plastic zakken van de gemeente bezorgen ipv post...
- Oude-Waarheid
Moet jij niet naar Den HaagGijs83 schreef:Vanmiddag plastic zakken van de gemeente bezorgen ipv post...

Postbezorgers niet en refo's zijn natuurlijk ook tegen staken...Oude-Waarheid schreef:Moet jij niet naar Den HaagGijs83 schreef:Vanmiddag plastic zakken van de gemeente bezorgen ipv post...
- Oude-Waarheid
Gijs83 schreef:Postbezorgers niet en refo's zijn natuurlijk ook tegen staken...Oude-Waarheid schreef:Moet jij niet naar Den HaagGijs83 schreef:Vanmiddag plastic zakken van de gemeente bezorgen ipv post...

- MarthaMartha
vanmorgen kwam mijn schoonzus, die heeft de badkamer onder handen genomen.
ik ondertussen de keuken. heerlijk weer.
nu zo in de auto naar Nunspeet voor een middag werken.
ik ondertussen de keuken. heerlijk weer.
nu zo in de auto naar Nunspeet voor een middag werken.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Vanmorgen verschillende garages bij langs gebeld wat het probleem kon wezen met onze Alfa...Niemand die het snapte, en als je dan hoort wat het tarief is voor 1 uurtje 'kijken waet het probleem is'...100 EURO!!!
Dus ik heb net zo lang gebeld en gezocht tot er eindelijk iemand zei van: OOOh maar dat is een onbekend probleem vaak, maar wij hebben er toevallig vorige week ook 1 gehad met 't zelfde probleem!
Dus toen was de keus snel gemaakt
Nu nog afwachten wat de werkelijke kosten worden... 

Dus toen was de keus snel gemaakt

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Tsja Alfa's zijn dure auto's in onderhoud. Maar het zijn mooie auto's.
Dat valt op zich nog wel mee, we hebben 'm nu 3/4 jaar, en de kosten waren steeds heel normaal, maar dit ligt niet aan de Alfa (die 100 euro) maar aan de garage's die mallote tarieven hebben!Lassie schreef:Tsja Alfa's zijn dure auto's in onderhoud. Maar het zijn mooie auto's.
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Vandaag nog weinig gedaan...ik kan me er niet zo toe zetten...
Ik moet nog een betoog afschrijven
en het is hier een verschrikkelijke bende, dus ik mag ook nog aant opruimen en afwassen.
Ik moet nog een betoog afschrijven
en het is hier een verschrikkelijke bende, dus ik mag ook nog aant opruimen en afwassen.
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Garagehouder: "Als de mensen een nieuwe auto willen geven ze duizenden uit, maar als er iets mee is is een tientje nog te veel. Rara!!?"*girly* schreef:Dat valt op zich nog wel mee, we hebben 'm nu 3/4 jaar, en de kosten waren steeds heel normaal, maar dit ligt niet aan de Alfa (die 100 euro) maar aan de garage's die mallote tarieven hebben!Lassie schreef:Tsja Alfa's zijn dure auto's in onderhoud. Maar het zijn mooie auto's.
Mijn broer is al jaren een alfa rijder, toen hij hem kocht werd hem verteld dat onderhoud duur is.*girly* schreef:Dat valt op zich nog wel mee, we hebben 'm nu 3/4 jaar, en de kosten waren steeds heel normaal, maar dit ligt niet aan de Alfa (die 100 euro) maar aan de garage's die mallote tarieven hebben!Lassie schreef:Tsja Alfa's zijn dure auto's in onderhoud. Maar het zijn mooie auto's.
Klopt, mijn broer had er ook een... Maar die is er snel vanaf gestapt... Mijn vriend had er ook bijna een gekocht, maar is toch blij dat hij het niet gedaan heeft...Lassie schreef:Mijn broer is al jaren een alfa rijder, toen hij hem kocht werd hem verteld dat onderhoud duur is.*girly* schreef:Dat valt op zich nog wel mee, we hebben 'm nu 3/4 jaar, en de kosten waren steeds heel normaal, maar dit ligt niet aan de Alfa (die 100 euro) maar aan de garage's die mallote tarieven hebben!Lassie schreef:Tsja Alfa's zijn dure auto's in onderhoud. Maar het zijn mooie auto's.
Alfa's... Ja, mooie wagens! Maar o, die rekeningen. Had ooit een rode alfa op LPG-G3. Reed fantastisch, als er tweewekelijks een garagebezoek bij kwam...