Hoe bracht jij de kerst door??

gallio

Bericht door gallio »

to all those who feel the need to write about Christmas in the middle of June: GET A LIFE !!!!!!!
england

Bericht door england »

haha, ik weet niet of dit onder 'kerst' komt, Lily...
Maar je hebt wel gelijk...als mensen niet over wezenlijke dingen willen praten komt het meestal op dta soort dingen uit!
Wel handig als je een lange drukke dag hebt gehad, dan hoef je niet zo na te denken...
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Oorspronkelijk gepost door lily
gallio,
ik heb de gevoel dat veel mensen wil vechten hier op dit forum over absolute nix, alles en noch wat maken zij probleemen van, dat is niets uplifting.
de topics zijn zo leeg, kaartspel,voetbal, kerstbomen, hoeden, tv etc...
Je hóeft niet op dit forum te komen hoor lilypilysily, maar blijkbaar vind je het hier toch wel leuk.........gezien je dagelijkse bezoekjes......

Een 'breekje' van Breekijzertje
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Oorspronkelijk gepost door lily
gallio,
ik heb de gevoel dat veel mensen wil vechten hier op dit forum over absolute nix, alles en noch wat maken zij probleemen van, dat is niets uplifting.
de topics zijn zo leeg, kaartspel,voetbal, kerstbomen, hoeden, tv etc...
Je hóeft niet op dit forum te komen hoor lilypilysily, maar blijkbaar vind je het hier toch wel leuk.........gezien je dagelijkse bezoekjes......

Jij hóéft hier ook echt niet te komen hoor Breekijzer.

Zou je eventueel kunnen proberen normaal te doen tegen je mede-OSW-ers? Lily kan geen woord goed doen bij je, gedraag je ff.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Oorspronkelijk gepost door Pim Jij hóéft hier ook echt niet te komen hoor Breekijzer.

Zou je eventueel kunnen proberen normaal te doen tegen je mede-OSW-ers? Lily kan geen woord goed doen bij je, gedraag je ff.
Moet ik anders vroeg naar bed papa? :$

Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Oorspronkelijk gepost door Pim Jij hóéft hier ook echt niet te komen hoor Breekijzer.

Moet ik anders vroeg naar bed papa? :$

Ik begrijp dat de boodschap overgekomen is.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Plaats reactie