Hoe bracht jij de kerst door??
Je hóeft niet op dit forum te komen hoor lilypilysily, maar blijkbaar vind je het hier toch wel leuk.........gezien je dagelijkse bezoekjes......Oorspronkelijk gepost door lily
gallio,
ik heb de gevoel dat veel mensen wil vechten hier op dit forum over absolute nix, alles en noch wat maken zij probleemen van, dat is niets uplifting.
de topics zijn zo leeg, kaartspel,voetbal, kerstbomen, hoeden, tv etc...
Een 'breekje' van Breekijzertje
Jij hóéft hier ook echt niet te komen hoor Breekijzer.Oorspronkelijk gepost door BreekijzertjeJe hóeft niet op dit forum te komen hoor lilypilysily, maar blijkbaar vind je het hier toch wel leuk.........gezien je dagelijkse bezoekjes......Oorspronkelijk gepost door lily
gallio,
ik heb de gevoel dat veel mensen wil vechten hier op dit forum over absolute nix, alles en noch wat maken zij probleemen van, dat is niets uplifting.
de topics zijn zo leeg, kaartspel,voetbal, kerstbomen, hoeden, tv etc...
Zou je eventueel kunnen proberen normaal te doen tegen je mede-OSW-ers? Lily kan geen woord goed doen bij je, gedraag je ff.
Ik begrijp dat de boodschap overgekomen is.Oorspronkelijk gepost door BreekijzertjeMoet ik anders vroeg naar bed papa? :$Oorspronkelijk gepost door Pim Jij hóéft hier ook echt niet te komen hoor Breekijzer.
Zou je eventueel kunnen proberen normaal te doen tegen je mede-OSW-ers? Lily kan geen woord goed doen bij je, gedraag je ff.