Hoe bracht jij de kerst door??
Ik zit 's avonds in de tuin nog te BBQ-en begin jij over kerstartikelen! Alles goed verder???Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Als we vanaf nu 17 weken verder zijn is het morgen 1e kerstdag.
Dat schiet al weer lekker op!!
Liggen er al kerstartikelen in de schappen?
Een 'breekje' van Breekijzertje
Pim.
[Aangepast op 27/8/03 door Pim]
A.s. kerst moet ik een (vrije) vertelling houden in de kerk. Wanneer iemand nog een vertelling voorradig heeft (waarin natuurlijk wel een christelijke kerstboodschap in verwerkt is) houd ik me van harte aanbevolen.!!
ps. ik wist niet dat het zo moeilijk was om een geschikt verhaal te vinden! Ik neem nu mijn petje af voor mijn voorgangers!:pu
ps. ik wist niet dat het zo moeilijk was om een geschikt verhaal te vinden! Ik neem nu mijn petje af voor mijn voorgangers!:pu
[/quote]De kerstboom is net de deur uitgegaan.
Een 'breekje' van Breekijzertje [/quote]
Je moet maar hier komen wonen .
Hier verkopen ze het hele jaar kerstartikelen.
Er zijn zelfs speciaalzaken!!!
Een 'breekje' van Breekijzertje [/quote]
Je moet maar hier komen wonen .
Hier verkopen ze het hele jaar kerstartikelen.
Er zijn zelfs speciaalzaken!!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
ze valt in herhaling.Oorspronkelijk gepost door BreekijzertjeDe kerstboom is net de deur uitgegaan.Oorspronkelijk gepost door madelief
Nog wat leuks gedaan met kerst?
Ik moet gewoon werken eerste kerstdag.
Maar ja ik ben dan ook de tweede vrij. En heb eigelijk niets op de planning staan.
Ik zie wel.:,:,:,:,:,
Een 'breekje' van Breekijzertje
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.