Afspraak is dit op het forum níét te doen.Fjodor schreef:Ach, de bijbel is 66 boeken op de persoon spelen.
Bovendien is het niet netjes en je beroep op de Bijbel vind ik in dezen kant noch wal raken.
Afspraak is dit op het forum níét te doen.Fjodor schreef:Ach, de bijbel is 66 boeken op de persoon spelen.
Staat dat in de forumregels?Afgewezen schreef:Afspraak is dit op het forum níét te doen. :)Fjodor schreef:Ach, de bijbel is 66 boeken op de persoon spelen.
Bovendien is het niet netjes en je beroep op de Bijbel vind ik in dezen kant noch wal raken.
Dat kun je zelf nalezen.Fjodor schreef: Staat dat in de forumregels?
Dat kan zo zijn, maar het ligt er aan welke natuur er in ons overheerst. Is het onze oude natuur, dan heb je helemaal gelijk.caprice schreef:Wat wij lazen: het is een zeer moeilijk werk om dankdag te houden, omdat we van nature zo'n ondankbaar hart hebben.
Dat klopt, maar dat schreef ik dan ook: 'van nature'. Als God in ons hart woont, dan ontsteekt Hij die dankbaarheid in ons harten, en mag het als een liefelijke reuk zijn voor Zijn aangezicht.Marnix schreef:Dat kan zo zijn, maar het ligt er aan welke natuur er in ons overheerst. Is het onze oude natuur, dan heb je helemaal gelijk.caprice schreef:Wat wij lazen: het is een zeer moeilijk werk om dankdag te houden, omdat we van nature zo'n ondankbaar hart hebben.
Ja maar het is niet elke dag kerkdienstJoannah schreef:Iedere dag is dankdag.
En biddag, want aan een elke dankdag zal zeker eerst een biddag aan vooraf gaan.... kijkt me.Joannah schreef:Iedere dag is dankdag.
In sommige dorpen ja.Mara schreef:Als het goed is, is het vandaag dus dankdag in Zeeland
Mara schreef:Als het goed is, is het vandaag dus dankdag in Zeeland