Vakantie 2004

tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door england
neeeeee...ons bint zuunig...
Wel hopen we er van op vakantie te gaan, en wat dingen aan te schaffen die wel echt wel nodig hebben, maar de rest blijft veilig op de bank staan...

Als de huizenprijzen dan naar beneden komen kunnen we misschien wat anders kopen, want als Richard met pensioen of zo zou gaan of zo zouden we onder een bruggetje moeten slapen...

Pensioen??? Is ie al zo oud dan???:,:,:,
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door england
neeeeee...ons bint zuunig...
Wel hopen we er van op vakantie te gaan, en wat dingen aan te schaffen die wel echt wel nodig hebben, maar de rest blijft veilig op de bank staan...

Als de huizenprijzen dan naar beneden komen kunnen we misschien wat anders kopen, want als Richard met pensioen of zo zou gaan of zo zouden we onder een bruggetje moeten slapen...
Zijn de huizenprijzen in Engeland ook zo belachelijk hoog?
england

Bericht door england »

Mijn mannetje is 14 jaar ouder dan mij, Tukker...maar dan nog, regeren is vooruit zien, toch?

Ja, Lecram, de prijzen zijn de laatste jaren verdubbeld, maar nog wel goedkoper als in Nederland gelukkig... Maar alles is hier vrij duur, je moet echt erg oppassen met boodschappen doen...

Maar nu is het wel lekker dat mijn flat het dubbele opbrengt...
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Hendrikus
Mijn aardrijkskundige kennis is niet zo geweldig, dus help ff als je wilt. Wij hopen onze zomervakantie door te brengen in het uiterste zuiden van Duitsland, zo'n 30 km oostelijk van de Bodensee. Nederlandstalige kerkdiensten heb je in Zuid-Duitsland volgens mij niet. In Zwitserland en Oostenrijk wel, alleen heb ik geen idee waar wij dan het dichtst in de buurt zitten. Heeft iemand een tip?
Gewoon even van prekenweb.nl een paar preken downloaden en op band of cd zetten, dan kan je die meenemen en daar afdraaien.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Gewoon even van prekenweb.nl een paar preken downloaden en op band of cd zetten, dan kan je die meenemen en daar afdraaien.
Dat waren we sowieso van plan. Maar het bijwonen van een "echte" kerkdienst voegt toch wel iets toe. Prekenweb beluisteren we doordeweeks ook wel (met veel vreugde!). Een kerk, een gemeente, een orgel, een collectezak: dat zijn toch wel dingen die je nog iets meer het gevoel van zondag geven, dus als 't kàn bezoeken we ook een kerkdienst tijdens onze vakantie in de buurt van de Bodensee.
~~Soli Deo Gloria~~
Jelle

Bericht door Jelle »

vakantieplannen hebben we wel, maar vanwege mijn gezondheid, op dit moment, plannen we nog maar even niets. eerst maar eens zien hoe alle gaat lopen.
Jelle

Bericht door Jelle »

ja daar heb je gelijk in Hendrikus.
Vorig jaar heebn mijn vrouw en ik 3 weken op Bali en Java gezeten, we hebben erg genoten, ook van de preken die we meegenomen hadden, maar net wat je zegt, het naar de kerk gaan mis je wel.
Ondanks de fijne vakantie was ik ook wel weer blij thuis te zijn en zondags weer gewoon naar de kerk kunnen gaan.
Plaats reactie