Waar baal je van?
Re: Waar baal je van?
Van mensen die zich anders voor doen, dan hoe ze in werkelijkheid zijn...

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ja.. Dat kan erg lastig zijn..Orchidee schreef:Van mensen die zich anders voor doen, dan hoe ze in werkelijkheid zijn...
:bobo :bobo :bobo
:snif :snif :snif
En aan de andere kant, het is misschien ook wel goed dat niet iedereen ziet hoe we in werkelijkheid zijn..
Daartoe zijn de dingen gegeven, dat ze gebruikt worden; maar niet, opdat ze vergaard zouden worden - D. Bonhoeffer
Ach....Orchidee schreef:Van mensen die zich anders voor doen, dan hoe ze in werkelijkheid zijn...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
*girly* schreef:Dat ik zo lekker bezig was, eerst de vliering gesauced (schrijf ik dat zo goed)
Daarna ben ik enthouasiast gaan tegeltjes bikken, maar aangezien er geen normale hamer was, alleen een moker, besloot ik om maar even 'hard' te slaan met de bijtel...Maar de bijtel schoot langs het tegeltje, en m'n pink kwam precies op 'n scherpe hoek terecht...Au!! Ik kon later precies zien waar ik langs gegaan was
volgens mij is het gewoon gesausd
Denk even mijn vrouw blij te maken door beneden te dweilen terwijl zij de kleine ophaalt van de peuterspeelzaal.
Stoot ik de volle emmer om. Zal nog wel even duren tot alles droog is. Zit nu achter het eindstation van mijn dweiltocht, de pc...
Stoot ik de volle emmer om. Zal nog wel even duren tot alles droog is. Zit nu achter het eindstation van mijn dweiltocht, de pc...
Handdoeken pakken en drogen..Teun schreef:Denk even mijn vrouw blij te maken door beneden te dweilen terwijl zij de kleine ophaalt van de peuterspeelzaal.
en dan meteen de handdoeken in de was doen en aanzetten.
Je vrouw zal het superfijn vinden dat je haar helpen wil!
Succes!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ah, wel heel lief van jeTeun schreef:Denk even mijn vrouw blij te maken door beneden te dweilen terwijl zij de kleine ophaalt van de peuterspeelzaal.
je moet maar zo denken: 't is nu wel héél schoon
Garagerekening. 
dat mijn wasmachine het heeft begeven.......
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Onze verwarming is stuk, als je hem aanzet wordt het loeiheet in de kamer, kortom je kunt de temperatuur niet meer regelen en dat kost bakken met geld, vorig jaar heb ik 500€ bij moeten betalen (in termijnen gelukkig) Pas een paar weken geleden kwam ik erachter dat het niet uit maakt of je de knop een kwartslag draait of helemaal open, het wordt gewoon gloeiend heet, dus dan maar zonder verwarming.
Ik loop met twee truien aan en twee pyamabroeken over elkaar heen en dan nog een ochtendjas en ben niet warm te krijgen.
En pas de 17e komen ze hem maken. brrrrrrrr.......
Ik loop met twee truien aan en twee pyamabroeken over elkaar heen en dan nog een ochtendjas en ben niet warm te krijgen.
En pas de 17e komen ze hem maken. brrrrrrrr.......
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
- oesterschelpje
Kan je niet van iemand uit de buurt een (straal)kacheltje lenen?
Dan heb je het in ieder geval een klein beetje warmer in huis, overdag.
Dan heb je het in ieder geval een klein beetje warmer in huis, overdag.
Bedankt voor de tip, het is inmiddels al drooghenriët schreef:Handdoeken pakken en drogen..Teun schreef:Denk even mijn vrouw blij te maken door beneden te dweilen terwijl zij de kleine ophaalt van de peuterspeelzaal.
Succes!
Van de 50 ongelezen berichten in m'n mail...
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Teun schreef:Bedankt voor de tip, het is inmiddels al drooghenriët schreef:Handdoeken pakken en drogen..Teun schreef:Denk even mijn vrouw blij te maken door beneden te dweilen terwijl zij de kleine ophaalt van de peuterspeelzaal.
Succes!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dat ik nog steeds niet genoeg energie heb, om dingen te doen, die ik zou willen doen 
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!