Dit lijkt me heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vreemd, aangezien ik haar inderdaad al had toegevoegd. als je op leden klikt in de RF hyve, zie je haar er ook gewoon tussenstaan. En op haar eigen profiel zie ik m ook gewoon staan: 'pagina' 7 van op welke hyves je allemaal zit...Orchidee schreef:Ria staat er nog niet ophmprff schreef:Oke, ik ben weer een avondje niet aanwezig en er wordt gelijk een hele takenlijst voor mij gemaakt
Ik ga nu:
- mensen toevoegen (wat ik volgens mij afgelopen zaterdag ook al heb gedaan, maar misschien hebben sommige mensen dat niet door. ik meen Ria al toegevoegd te hebben?)
- de hyves foto's alleen beschikbaar stellen voor de leden van de RF hyve
EDIT: dit blijkt niet mogelijk, ik kan kiezen om alle inhoud alleen voor leden beschikbaar te maken, maar blijkbaar horen foto's daar niet bij?
Nog meer vragen?![]()
Ze is al heel beledigd![]()
Najaarsmeeting 2010 op DV zaterdag middag/avond 23 oktober
Re: Najaarsmeeting 2010 op DV zaterdag middag/avond 23 oktob
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.

Ben nu wel benieuwd naar de foto's

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Ik denk dat de foto's van een ander moeten komen, want bij ons zijn ze nogal wazig enzo
Niet echt leuk om ze er op te zetten

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik heb ook al eens mijn hyves opgedoekt, maar toch weer één begonnen. Sommige mensen spreek je nu eenmaal sneller even via een krabbeltje. Dat zijn mensen die ik niet zomaar even bel. Verder vind ik het voor familie wel handig. Mijn kant woont allemaal ver weg. De kouwe kant is bijna iedereen getrouwd van de neven en nichten en uitgezwermd, dus ik vind het wel handig.Marnix schreef:Daarom heb ik heb ook nog steeds, ook alheb ik 2 weken geleden mijn burgerlijke status geupdate naar getrouwd, laatst voor het eerst in 3 jaar mijn status aangepast enz. Toch wel handig voor vrienden volgen, hun foto's bekijken enz.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Ik wacht nog op Helma, die heeft volgens mij ook foto's gemaakt...Orchidee schreef:Ik denk dat de foto's van een ander moeten komen, want bij ons zijn ze nogal wazig enzo![]()
- monique
ooooooooooooh echt erg dit
stond ik al in de lijst???
nooit meer aangedacht sorry sorry sorry mensen

stond ik al in de lijst???
nooit meer aangedacht sorry sorry sorry mensen
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
ik zal ze spoedig op RF Hyves zettenGijs83 schreef:Ik wacht nog op Helma, die heeft volgens mij ook foto's gemaakt...Orchidee schreef:Ik denk dat de foto's van een ander moeten komen, want bij ons zijn ze nogal wazig enzo![]()
zijn wel wat donkertjes...