Lourens schreef:Voor die Zeeuwse wegen heb je eerst 4 herhalingscursussen nodig.henriët schreef:Joh, leuk! Misschien zeg je na de cursus..helma schreef:Ja, ik ga het ook zeker doen. Ben echt een angsthaas in de auto; vooral bij regen.Lourens schreef: Maar het is wel leuk om zo'n cursus te doen, Helma.
Ik ben één bonk spanning (op de snelweg)
Zeeland.. ooooh ik ga ff hoor..
Leuk!!! Veel plezier!albion schreef:Varen naar Engeland
Marnix schreef:Mijn schoonouders hebben zo'n kinder-kapper-setje... met plastic schaar, kammen, borstels, föhn enzovoorts. Kunnen ze kappertje spelen zonder wat te kunnen ruïnerenZo ben ik al een aantal keren onder handen genomen
Sterkte....hoe zit het daar aan de andere kant van de oceaan met bid en dankdagen?Bert Mulder schreef:Net vandaag een staar operatiie gehad... aan mijn rechteroog. In 3 weken komt het linkeroog aan de beurt. Zo ver alles goed, zie een beetje dubbel...
Als je dat onderwerp nu gevolgd had... dan had je gelezen dat dankdag (en goede vrijdag) hier een nationale vrije dag is (national holiday). Wij hebben dan 's morgens kerk. Biddag is geen vrije dag, en dan hebben we 's avonds kerk.huisman schreef:Sterkte....hoe zit het daar aan de andere kant van de oceaan met bid en dankdagen?Bert Mulder schreef:Net vandaag een staar operatiie gehad... aan mijn rechteroog. In 3 weken komt het linkeroog aan de beurt. Zo ver alles goed, zie een beetje dubbel...
Sorry kan niet alles volgen, en is dankdag hetzelfde als thankgivingsday met een kalkoen enz. ,of is dat een andere dag?Bert Mulder schreef:Als je dat onderwerp nu gevolgd had... dan had je gelezen dat dankdag (en goede vrijdag) hier een nationale vrije dag is (national holiday). Wij hebben dan 's morgens kerk. Biddag is geen vrije dag, en dan hebben we 's avonds kerk.huisman schreef:Sterkte....hoe zit het daar aan de andere kant van de oceaan met bid en dankdagen?Bert Mulder schreef:Net vandaag een staar operatiie gehad... aan mijn rechteroog. In 3 weken komt het linkeroog aan de beurt. Zo ver alles goed, zie een beetje dubbel...
Bert Mulder schreef:Net vandaag een staar operatiie gehad... aan mijn rechteroog. In 3 weken komt het linkeroog aan de beurt. Zo ver alles goed, zie een beetje dubbel...
Mijn rechteroog was -15, mijn linker is -11.25
dank jegertje schreef:
Beterschap Bert !!!
Heel veel sterkte.Bert Mulder schreef:Net vandaag een staar operatiie gehad... aan mijn rechteroog. In 3 weken komt het linkeroog aan de beurt. Zo ver alles goed, zie een beetje dubbel...
Mijn rechteroog was -15, mijn linker is -11.25