Sorry hoor, ik had het kunnen weten.Hendrikus schreef:@jvdg: stad sinds 1243![]()
Maar zijn die stadsrechten niet verjaard, zeker nu het met Holten is "verenigd"?
Sorry hoor, ik had het kunnen weten.Hendrikus schreef:@jvdg: stad sinds 1243![]()
Een stad wordt groter en moet als beloning z'n stadsrechten inleveren?jvdg schreef:Sorry hoor, ik had het kunnen weten.Hendrikus schreef:@jvdg: stad sinds 1243![]()
Maar zijn die stadsrechten niet verjaard, zeker nu het met Holten is "verenigd"?
Hendrikus schreef:Een stad wordt groter en moet als beloning z'n stadsrechten inleveren?jvdg schreef:Sorry hoor, ik had het kunnen weten.Hendrikus schreef:@jvdg: stad sinds 1243![]()
Leuke jongen ben jij![]()
Die gemeentelijke herindeling is toch al een misser geweest, maak nou niet nog erger dan 't al is
Verzin eerst eens een nieuw onderschrift.jvdg schreef:Hendrikus schreef:Een stad wordt groter en moet als beloning z'n stadsrechten inleveren?jvdg schreef:Sorry hoor, ik had het kunnen weten.Hendrikus schreef:@jvdg: stad sinds 1243![]()
Leuke jongen ben jij![]()
Die gemeentelijke herindeling is toch al een misser geweest, maak nou niet nog erger dan 't al is![]()
![]()
![]()
![]()
Maar volgens mij is de stad niet groter geworden, de gemeente wel.
Enne....welke stadsrechten heeft de autonome expanderende stad Riessen dan nog?
Die professor had nooit aan die film moeten beginnen...Rijssen schreef:Zojuist op uitgesproken EO, spanningen tussen Refo's en moslims worden groter in Rijssen.
Wieger Smeiers is imiddels al bedreigd en heeft al eieren tegen de ruiten gehad.
Ook Fatma Ozturk heeft al bedreigingen ontvangen.
De Schildkerk zit nog redelijk vol, al is de belangstelling onder het volk voor een 2e en 3e dienst daar wel aan het afnemen. Operkelijk is dat ook daar de gewoonte vat krijgt dat de diensten met Kerst blijkbaar meer bijzonder zijn, gezien het aantal bezoekers...Mara schreef:Wij hebben gisteren gekeken met het hele gezin.
Voor onze kinderen gaat een soort nieuwe wereld open, die van het gezamenlijk opgaan.
Donkere kleding, hoeden.
Wij vonden het een mooi gemaakte documentaire, vooropgesteld, wij weten niets van Rijssen, noch van Belcampo, beetje vergeten schrijver.
Ze lieten beiden kanten goed zien, niet alleen de slecht geintegreerde Turken (tjonge, na zoveel jaren nog geen woord Nederlands) en de Turken die gewoon Nederlander zijn !
---knip--- Ongewenst op een openbaar forum; mvg Tib
Gelukkig waren er hr Beens en hr Bisschop voor de meer genuanceerde uitspraken.
Voor mij was het een prima reclame voor het lieflijke dorp (of is het stad ?) met een prachtige kerk![]()
Hoeveel mensen gaan daar in ? En zit hij elke zondag vol ?