Behalve op JV-kamp, daar is alcohol verboden voor leden én leiding

Daar zijn wel oplossingen voor hoor...jakobmarin schreef:moeten is een groot woord, maar iedere avond een glas rode wijn hoort er toch wel bij.
jvdg schreef:Daar zijn wel oplossingen voor hoor...jakobmarin schreef:moeten is een groot woord, maar iedere avond een glas rode wijn hoort er toch wel bij.
Flacons/stafoverleg zonder leden....
Aha...een opponent!MarthaMartha schreef:jvdg schreef:Daar zijn wel oplossingen voor hoor...jakobmarin schreef:moeten is een groot woord, maar iedere avond een glas rode wijn hoort er toch wel bij.
Flacons/stafoverleg zonder leden....
Ja dat wordt hier regelmatig gedaan en dan het liefst vloeibaar (dus geen pillen). Heel goed voor zere kniëen.Orchidee schreef:Nee, echt, alles met levertraan, mijn eigen vader heeft het zelfs jaren gedaanjvdg schreef:Nee, dat was Haarlemmerolie.Orchidee schreef:jvdg schreef:
Zijn hier nog levertraandrinkers?
Je weet wel, die eetlepel vol......![]()
![]()
hoe mensen dat door hun keel kregen, of hoe je als ouders dat je kinderen kunt voorschotelern, is me altijd al een raadsel geweest, wij kregen dan nog een tijdje levertraancapsules/tabletjes, maar nogmaals die drank...de lucht alleen al
![]()
![]()
![]()
Dan waren er ook nog mensen die er allerlei kwaaltjes mee "aanpakten":
Als neusdruppels gebruiken...
Als olie voor kneuzingen...
Om een droge of exzeemhuid te behandelen...
Enz.
coupe soleil schreef:'s Morgens een glas halfvolle melk, een beker koffie mee in de auto, de hele dag door veel koffie (>10 bekers) en 's avonds wijn. Minimaal één glas.
dat heb ik toen gebruikt voor de reumajvdg schreef:Nee, dat was Haarlemmerolie.Orchidee schreef:jvdg schreef:
Zijn hier nog levertraandrinkers?
Je weet wel, die eetlepel vol......![]()
![]()
hoe mensen dat door hun keel kregen, of hoe je als ouders dat je kinderen kunt voorschotelern, is me altijd al een raadsel geweest, wij kregen dan nog een tijdje levertraancapsules/tabletjes, maar nogmaals die drank...de lucht alleen al
![]()
![]()
![]()
Enz.
Vooral op zaterdag is het een beetje afkicken ja.albion schreef:coupe soleil schreef:'s Morgens een glas halfvolle melk, een beker koffie mee in de auto, de hele dag door veel koffie (>10 bekers) en 's avonds wijn. Minimaal één glas.
Als jij een dag geen koffie drinkt, heb je zeker een gigantische hoofdpijn?
Ja dat wordt hier regelmatig gedaan en dan het liefst vloeibaar (dus geen pillen). Heel goed voor zere kniëen.[/quote]albion schreef:Nee, echt, alles met levertraan, mijn eigen vader heeft het zelfs jaren gedaanOrchidee schreef:Nee, dat was Haarlemmerolie.jvdg schreef:Orchidee schreef: Je weet wel, die eetlepel vol......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Enz.