1. Mijn doel in de leutertopics is om een goed contact te onderhouden met diverse mensen die ik via rf beter heb leren kennen, in de leutertopics houden we elkaar een beetje op de hoogte van het reilen en zeilen, en kunnen we met elkaar meeleven als een posting daartoe aanleiding geeft. Die resultaten zie je niet altijd op het forum, maar gaan vaak per pb of anderszins.... (denk ook aan de chat)Luther schreef:Wat is dan je doel?MarthaMartha schreef:Ik ben blij met de leutertopics, zonder die topics ben ik snel vertrokken.Dan hebben we jou juist nodig in de serieuze topics, om dat kanibalisme tegen te gaan.MarthaMartha schreef:Om me alleen de kop af te laten hakken in serieuze topics lijkt me niet, dus lang leve de optie van het leuteren!Moet een forum gezellig zijn?MarthaMartha schreef:Daar wordt rf tenminste ook weer gezellig van!Jammer dat je je daarbij neerlegt en niet meehelpt aan de verbetering.MarthaMartha schreef:kijk... als we nou altijd op een nette manier discussieerden en we kwetsten niet en speelden niet op de persoon en we lieten vooral iedereen in zijn/haar waarde.... dan kon je wel volstaan met serieuze topics.... maar zo is het nou eenmaal niet,Wat is daar zo heerlijk aan?MarthaMartha schreef:dus na een knokpartij is het altijd weer een paar weken heerlijk toeven in de leutertopics!
2. Ik doe mijn best om op een eerlijke manier te discussieren, iemands standpunten serieus te nemen. Je wilt niet weten wat ik soms aan tijd kwijt ben, door het nalezen en zoeken van dingen om een gegronde inbreng van de discussie te hebben. Helaas zijn de reacties soms beneden 0, en dan word ik boos (en dat is fout, dat weet ik, ik kan daar dagen over tobben, en vind het soms lastig om mensen weer op een positieve manier te benaderen. Op het moment dat je iemand dan weer anders ontmoet in een leutertopic helpt dat soms om dingen weer achter je te laten en met hernieuwde moed de discussie in te gaan. Maar soms gebeuren er ook dingen, waar niet op terug gekomen wordt, waar ik wel een beetje klaar mee ben. Mensen met wie ik in principe niet meer in discussie zal gaan, puur omdat ik de manier van discussieren niet op prijs stel. (wat niet zegt dat ik na verloop van tijd niet toch weer me ergens in meng)
3. ik vind het fijn dat het forum ook gezellig is, dat er mensen zijn bij wie je je op je gemak voelt, met wie je de dingen van het dagelijkse leven kunt delen.
4. Ik vind het jammer dat jij mijn posting zo interpreteert dat ik me ergens bij neerleg, en dat ik niet meewerk aan verbetering. Als je me een beetje kent, dan weet je dat ik me regelmatig zeker wel in discussies meng, dat ik me er daar niet met een 'jantje van leiden' van afmaak. En ik wil graag de ruimte om af en toe even 'warmte' bij te laden in andere topics. (de ruth-discussie zit me nog steeds in het achterhoofd).
5. wat ik heerlijk vind aan de leutertopics zal nu inmiddels wel duidelijk zijn, hoop ik dan maar....
snap je het een beetje?