Geef je mening om deze forumvervuiling tegen te gaan!
Volgens mij is dit er weer één!Ander schreef:Ik maak bezwaar tegen de explosieve groei van de leutertopics.![]()
Dus je wilt gewoon, dat er een hoop vertrekken...Ander schreef:Ik maak bezwaar tegen de explosieve groei van de leutertopics.![]()
Wat is dit nou weer voor een geleuter...Katharina van Bora schreef:Volgens mij is dit er weer één!Ander schreef:Ik maak bezwaar tegen de explosieve groei van de leutertopics.![]()
Dat was ook mijn gedachte.jvdg schreef:Enfin, we gaan nu leuteren over leuteren.
Van harte met Ander eens!Ander schreef:Ik maak bezwaar tegen de explosieve groei van de leutertopics.![]()
Luther schreef:Van harte met Ander eens!Ander schreef:Ik maak bezwaar tegen de explosieve groei van de leutertopics.![]()
Wat is dan je doel?MarthaMartha schreef:Ik ben blij met de leutertopics, zonder die topics ben ik snel vertrokken.
Dan hebben we jou juist nodig in de serieuze topics, om dat kanibalisme tegen te gaan.MarthaMartha schreef:Om me alleen de kop af te laten hakken in serieuze topics lijkt me niet, dus lang leve de optie van het leuteren!
Moet een forum gezellig zijn?MarthaMartha schreef:Daar wordt rf tenminste ook weer gezellig van!
Jammer dat je je daarbij neerlegt en niet meehelpt aan de verbetering.MarthaMartha schreef:kijk... als we nou altijd op een nette manier discussieerden en we kwetsten niet en speelden niet op de persoon en we lieten vooral iedereen in zijn/haar waarde.... dan kon je wel volstaan met serieuze topics.... maar zo is het nou eenmaal niet,
Wat is daar zo heerlijk aan?MarthaMartha schreef:dus na een knokpartij is het altijd weer een paar weken heerlijk toeven in de leutertopics!