Boek uit, maar ik vind dit het minst mooie boek van Joke Verweerd. Erg voorspelbaar. Na hoofdstuk 2 ofzo voorspelde ik het einde al.coupe soleil schreef:'Stuifzand' van Joke Verweerd. Wat schrijft die vrouw boeiend, verbaas ik me elke keer weer over.
Welk boek ben jij nu aan het lezen? [3]
-
Re: Welk boek ben jij nu aan het lezen? [2]
Aisha's zoektocht van Heemskerk.
Zitten mooie dingen in. Maar problematiek niet goed uitgewerkt.
Zitten mooie dingen in. Maar problematiek niet goed uitgewerkt.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Een eeuwige vertroosting - ds. J.C. Philpot.
- J.C. Philpot
Leen J. van valen - Een brandend hart voor Jezus (Graaf Zinzendorf en zijn passie voor het Evangelie)
Bert Reinds - Vader zijn met hart en handen
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Hee, dat is een tijd geleden! Hoe is het?J.C. Philpot schreef:Leen J. van valen - Een brandend hart voor Jezus (Graaf Zinzendorf en zijn passie voor het Evangelie)
- J.C. Philpot
Goed! Ondertussen ben ik getrouwd en ben zelfs vader. Ik sprak vorige week een andere forummer, en ik dacht laat ik weer kijken op refoforum.Erasmiaan schreef: Hee, dat is een tijd geleden! Hoe is het?
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
14 maanden weggeweest - tja, dan kan er intussen veel veranderenJ.C. Philpot schreef:Goed! Ondertussen ben ik getrouwd en ben zelfs vader. Ik sprak vorige week een andere forummer, en ik dacht laat ik weer kijken op refoforum.Erasmiaan schreef: Hee, dat is een tijd geleden! Hoe is het?

~~Soli Deo Gloria~~
J.C. Philpot schreef:Goed! Ondertussen ben ik getrouwd en ben zelfs vader. Ik sprak vorige week een andere forummer, en ik dacht laat ik weer kijken op refoforum.Erasmiaan schreef: Hee, dat is een tijd geleden! Hoe is het?

Ik lees 'Mijn naam is Asjer Lev' van Chaim Potok. Het is wat langdradig en tegelijkertijd erg boeiend. Ik hou wel van Potok.
Ik lees zijn boeken ook, ze ontroeren me wel......
Zoiets heb ik ook met de boeken van Basjhelev Singer.
Zoiets heb ik ook met de boeken van Basjhelev Singer.
Heeft iemand nog tips? (kben bijna jarig
)

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Boekenbon
Waar houd jij van ?
Fictie, non fictie, Nederlandse schrijvers, thrillers,..... you name it

Waar houd jij van ?
Fictie, non fictie, Nederlandse schrijvers, thrillers,..... you name it
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Het nieuwe boek van ds. Moerkerken, zin en mening. Over de uitleg van de Heilige Schrift.hmprff schreef:Heeft iemand nog tips? (kben bijna jarig)
Octavius Winslow; werk van de Heilige Geesthmprff schreef:Heeft iemand nog tips? (kben bijna jarig)

De (dag)boeken van Ruth Bryan. 3 delen.hmprff schreef:Heeft iemand nog tips? (kben bijna jarig)
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck