we durven niet te kiezen.... stel voor dat het als een boemerang op je nek terugkomt....jvdg schreef:Mara schreef:Dan maar hyves, dat getwitter vind ik helemaal niks.Gijs83 schreef:bosRia schreef: Ik denk hortensia, vidn het een bloem die een gezellige sfeer geeft.
strand of bos?
Twitter of Hyves?
Grote kerk met 2500 mensen of klein kerkje waar 100 mensen in passen.
![]()
Waar is de scheidsrechter!!
Welke van de twee kies je? (spelletje)
- MarthaMartha
Re: welke van de twee kies je? (spelletje)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Oke, ik gooi mezelf maar in het diepe...jvdg schreef:Alle bloemen vind ik mooi, ook die het onkruid voortbrengen.Schemerlichtje schreef:handschoenenLassie schreef:chique pumps, het liefst nog in bruin vindt ik ze het mooiste.
handschoen of wanten?
viooltjes of hortensia
De grootste programmatische invloed in het regeerakkoord van de VVD/CDA of PVV?
Ik denk de PVV...want die komt straks waarschijnlijk met allerlei dingen opdraven, die niet of nauwelijks uitvoerbaar zijn.
Volgende 2: zelf het hele huishouden doen, of een huishoudelijke hulp erbij?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Dapper hoor, en ik ben het met je eens, maar niet met de motivatie.Orchidee schreef:Oke, ik gooi mezelf maar in het diepe...jvdg schreef:Alle bloemen vind ik mooi, ook die het onkruid voortbrengen.Schemerlichtje schreef:handschoenenLassie schreef:chique pumps, het liefst nog in bruin vindt ik ze het mooiste.
handschoen of wanten?
viooltjes of hortensia
De grootste programmatische invloed in het regeerakkoord van de VVD/CDA of PVV?
Ik denk de PVV...want die komt straks waarschijnlijk met allerlei dingen opdraven, die niet of nauwelijks uitvoerbaar zijn.
Volgende 2: zelf het hele huishouden doen, of een huishoudelijke hulp erbij?
Huishoudelijke hulp is verantwoord, mits de gezinsomstandigheden daartoe aanleiding geven.
Teweinig of teveel vrouwen in het nieuwe kabinet?
Daar heb ik niet echt een mening over...jvdg schreef:
Teweinig of teveel vrouwen in het nieuwe kabinet?
Ik vind het belangrijker dat ze "vakbekwaam" zijn.
Wasstraat of zelf auto wassen?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
wasstraat denk ik.
water of land?
water of land?
You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Jij denkt natuurlijk, ik kies voor "veilig"Ria schreef:wasstraat denk ik.
water of land?

Water om op te varen vind ik geweldig, maar ben ook altijd weer blij als ik vaste grond onder de voeten heb

Duimstok of rolmaat?
Rolmaat ! Zei de ene klusvrouw tegen de andereOrchidee schreef:Jij denkt natuurlijk, ik kies voor "veilig"Ria schreef:wasstraat denk ik.
water of land?![]()
Water om op te varen vind ik geweldig, maar ben ook altijd weer blij als ik vaste grond onder de voeten heb![]()
Duimstok of rolmaat?

Bos bloemen van de markt of uit een winkel ?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ligt er maar net aan welke winkel en welke markt, ik heb er beide, goede en slechte ervaringen meeMara schreef:Rolmaat ! Zei de ene klusvrouw tegen de andereOrchidee schreef:Jij denkt natuurlijk, ik kies voor "veilig"Ria schreef:wasstraat denk ik.
water of land?![]()
Water om op te varen vind ik geweldig, maar ben ook altijd weer blij als ik vaste grond onder de voeten heb![]()
Duimstok of rolmaat?![]()
Bos bloemen van de markt of uit een winkel ?

Tegenwoordig koop ik nogal eens een bosje bij de AH...vers, blijven heel lang staan, en tenminste nog een beetje betaalbaar

Groente of tomatensoep?
Tomatensoep A la Lassie....
(lekker met gehakt en tomatensap)
Muslibol of krentenbol.

Muslibol of krentenbol.
krentenbol, ik hou niet van noten in brood:)Lassie schreef:Tomatensoep A la Lassie....![]()
Muslibol of krentenbol.
snelbehang of papierbehang
(dit in t kader dat Jean aan t behangen is

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik ga voor snelbehang, aan te brengen door een liefhebber.henriët schreef:krentenbol, ik hou niet van noten in brood:)Lassie schreef:Tomatensoep A la Lassie....![]()
Muslibol of krentenbol.
(dit in t kader dat Jean aan t behangen is)
Overigens schijnt het samen behangen door een echtpaar de ultieme test te zijn voor een goed huwelijk.

Dus: samen behangen of het aan de partner overlaten?
Nou, laat Jean dat maar doen, maar ik heb wel beloofd straks een poosje bij m te komen zitten..jvdg schreef:Ik ga voor snelbehang, aan te brengen door een liefhebber.henriët schreef:krentenbol, ik hou niet van noten in brood:)Lassie schreef:Tomatensoep A la Lassie....![]()
Muslibol of krentenbol.
Overigens schijnt het samen behangen door een echtpaar de ultieme test te zijn voor een goed huwelijk.![]()
dus Jet haast zich upstairs..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Samen behangen, is een super leuke uitdaging.
Sloffen of dikke sokken (voor s'avonds).

- MarthaMartha
dan zijn wij alvast geslaagd!jvdg schreef:Ik ga voor snelbehang, aan te brengen door een liefhebber.henriët schreef:krentenbol, ik hou niet van noten in brood:)Lassie schreef:Tomatensoep A la Lassie....![]()
Muslibol of krentenbol.
Overigens schijnt het samen behangen door een echtpaar de ultieme test te zijn voor een goed huwelijk.![]()

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Lassie schreef:Samen behangen, is een super leuke uitdaging.![]()
Heerlijke Dikke Sokken

Ehmm....
pyjama of nachtpon?
ben niet zo goed in bedenken

**Wees eens origineel! Spreek eens goed van iemand achter z'n rug**