Arthur Pink collection(48 geschriften) Wauw.....ik ben jaloers slecht hè.learsi schreef:Arthur Pink collection(48 geschriften)
J.C Ryle Joh. evangelie
Lloyd Jones God de Heilige Geest
Herman Hoeksema Behold He cometh(bijbelboek Openbaringen)
Laatst gekochte boeken
Re: Laatst gekochte boeken
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
- MarthaMartha
veilig bevallen van Beatrijs Smulders 

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
MarthaMartha schreef:veilig bevallen van Beatrijs Smulders

Zie je er zo tegenop, meid

Voor je het weet is het achter de rug en (als alles goed mag gaan) lig je met een wolk van een kind te genieten in het kraambed. Hoewel, de nasleep van zwangerschap en bevalling valt ook tegen. Ik waarschuw je maar vast!

Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
jaja... lach maar!JolandaOudshoorn schreef:MarthaMartha schreef:veilig bevallen van Beatrijs Smulders![]()
![]()
Zie je er zo tegenop, meid![]()
Voor je het weet is het achter de rug en (als alles goed mag gaan) lig je met een wolk van een kind te genieten in het kraambed. Hoewel, de nasleep van zwangerschap en bevalling valt ook tegen. Ik waarschuw je maar vast!

Ik lach niet hoorMarthaMartha schreef:jaja... lach maar!JolandaOudshoorn schreef:MarthaMartha schreef:veilig bevallen van Beatrijs Smulders![]()
![]()

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- MarthaMartha
nee nee....Orchidee schreef:Ik lach niet hoorMarthaMartha schreef:jaja... lach maar!JolandaOudshoorn schreef:MarthaMartha schreef:veilig bevallen van Beatrijs Smulders![]()
![]()
Orchidee schreef:Ik lach niet hoorMarthaMartha schreef:jaja... lach maar!JolandaOudshoorn schreef:![]()
![]()
ik leef alleen met je mee

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Het is altijd anders dan je denkt.
Zelfs als je 1 bevalling achter de rug hebt, is de 2e toch weer anders.
De fysiotherapeute zei tegen de a.s.moeders: het voelt alsof je een supergrote d*** (ik pas zelf maar even censuur toe
) uit moet p*****n.
Nou dan weet je het he

Zelfs als je 1 bevalling achter de rug hebt, is de 2e toch weer anders.
De fysiotherapeute zei tegen de a.s.moeders: het voelt alsof je een supergrote d*** (ik pas zelf maar even censuur toe

Nou dan weet je het he

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- Johann Gottfried Walther
Het wapen van het christelijk geloof.
Guido de Bres (1522 - 1567)
(Nieuw gekocht, voor slecht 10 euro.)
Guido de Bres (1522 - 1567)
(Nieuw gekocht, voor slecht 10 euro.)
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
scape schreef:op weg naar zoar
en???ik ben eigenlijk heel benieuwd....
Ik vind het een verhaal met veel lagen. Dus mooi dat het een graphic novel is en geen leesboek. Dan kan je makkelijk terugbladeren. Er zitten m.i. wel een paar kritische noten in het verhaal. Maar goed, ik zal niets verklappenhelma schreef:scape schreef:op weg naar zoar

- Oude-Waarheid
Tja doet me denken aan de vrouw van Loth.scape schreef:Ik vind het een verhaal met veel lagen. Dus mooi dat het een graphic novel is en geen leesboek. Dan kan je makkelijk terugbladeren. Er zitten m.i. wel een paar kritische noten in het verhaal. Maar goed, ik zal niets verklappenhelma schreef:scape schreef:op weg naar zoar
Uitgeleid uit Sodom en op weg naar Soar en toch niet kunnen ingaan.
Vind dit altijd aangrijpend en ook waarschuwend.