Ah, een theeleutDroelie schreef:Koffie?? Dat is ronduit smerig!

Ah, een theeleutDroelie schreef:Koffie?? Dat is ronduit smerig!
Douwe Egberts, de enige echte! Daar neem ik op vakantie zelfs een pak van mee!memento schreef:Welk merk en soort koffiepad, filterkoffie, of oploskoffie vindt jij het lekkerst?
Brrrrrr......memento schreef:Onze Senseo was op. Hij produceerde nog maar halve bakkies koffie (en senseo-bakkies zijn al zo klein), koffiemaalselprut onderin je kopje, en water lekken. Kortom, tijd voor een nieuwe. Een Princess Italiano One touch (bij de Blokker in de aanbieding, met bon nog eens 15 EUR extra korting). Weer lekker volle bakkies, zowel met pads als met gemalen koffieEn kan ook nog melk schuimen voor de capuchino enzow.
Zonet even AH Perla Goud filterkoffie erin gedaan. Toch heel wat beter dan de gemiddelde pad. Enige voordeel van pads is toch wel dat het makkelijker is: pad erin schuiven, op knoppie drukken, en klaar.
Brrrrrr......? Ach, je hebt het koud. Moet je een lekker warm bakkie koffie nemenjvdg schreef:Brrrrrr......memento schreef:Onze Senseo was op. Hij produceerde nog maar halve bakkies koffie (en senseo-bakkies zijn al zo klein), koffiemaalselprut onderin je kopje, en water lekken. Kortom, tijd voor een nieuwe. Een Princess Italiano One touch (bij de Blokker in de aanbieding, met bon nog eens 15 EUR extra korting). Weer lekker volle bakkies, zowel met pads als met gemalen koffieEn kan ook nog melk schuimen voor de capuchino enzow.
Zonet even AH Perla Goud filterkoffie erin gedaan. Toch heel wat beter dan de gemiddelde pad. Enige voordeel van pads is toch wel dat het makkelijker is: pad erin schuiven, op knoppie drukken, en klaar.
Die koffie is zeker aan te radenhelma schreef:wij drinken expresso
versgemaald; ieder bakje
gratis portie gezelligheidAuto schreef:Die koffie is zeker aan te radenhelma schreef:wij drinken expresso
versgemaald; ieder bakje
Espresso is erg lekker. Af en toe. Om lekker van te genieten. Maar voor "gewoon", als koffie om de hele dag door te drinken, vindt ik t te sterk.Auto schreef:Die koffie is zeker aan te radenhelma schreef:wij drinken expresso
versgemaald; ieder bakje
jvdg schreef:Dit is nu een leutertopic dat zich terecht op de topictitel mag beroepen.
Toffeepatshenriët schreef:DE (goud of mokka) , die van AH merk is een goed alternatief
senseo is goed te doen, maar er gaat niets boven versgezette koffie met een beetje gekookte melk.
De toffeepads van AH vind ik ook wel lekker voor een keertje verandering.
toffeepads jaOude-Waarheid schreef:Toffeepatshenriët schreef:DE (goud of mokka) , die van AH merk is een goed alternatief
senseo is goed te doen, maar er gaat niets boven versgezette koffie met een beetje gekookte melk.
De toffeepads van AH vind ik ook wel lekker voor een keertje verandering.de koffiepads zijn nu in de aanbieding