Mara schreef:Ja, maar met 3 vaks maaltijden verwacht ik geen recepten, hooguit tips welke het minst vies smaakt.
Of met gehaktstaaf of bretonse gehaktbal, waar je die het beste kunt kopen.
Wat een goed voorbeeld voor onze kinderen.
Ga naar de supermarkt en haal een doosje Knorr
Ik krijg hier pubers over de vloer, die niet weten wat :
draadjesvlees
stoofpeertjes
postelein
hutspot
en zo kan ik het rijtje nog wel aanvullen,
is !
DAT vind ik dieptriest.
Op zondag is in veel plaatsen de supermarkt van 4 tot 8 open, dan moet even de snelle hap gehaald worden.
Op maandagmorgen zijn veel vakken leeg.
DAAR gaan we naar toe !
Het eten is bijzaak, het moet er even bij, dat bespeur ik.
De huisvrouwen vroeger begonnen smorgens al met het warme eten.
En dat hoeft niet, door alle apparatuur kan dat gewoon anders, maar zijn we hier met zn allen al zo inspiratieloos over eten dat het weer die vooraf klaargemaakte hap wordt ???
Ik snap dat echt niet.
Ik sta ws net zo lang in de keuken als de gemiddeld forummer, maar ben al terughoudend geworden met plaatsen.
weet je wat het is, met dit soort afkraakpostings of beoordeelpostings ontneem je ws al veel forummers de zin om hier nog te posten ...
laat het topic voor wat het is, als het jouw niet zint, of open een topic 5-sterren-recepten (alleen voor recepten) wie weet wat je allemaal krijgt....
ik doe hier wel eens ideeën op, als ik zelf even geen inspiratie heb bijvoorbeeld, en dan is soms het woord bloemkool al voldoende om inspiratie te krijgen....
En als ik een bord bloemkool met aardappels en een snitzel nou gewoon echt héérlijk vind.... waarom zou ik dan iets anders verzinnen, als ik maar geniet, toch?
Als iedereen gewoon kookt waar hij van geniet, dan genieten we allemaal!