Stenen vaas, zie je het vieze water niet!Lassie schreef:schoenen, laarzen is voor mij echt een rampenplan.
Stenen vaas of een glazen vaas.

Met of zonder bloemen? bij mij staan ze gewoon leeg voor de sier
Zachea
Stenen vaas, zie je het vieze water niet!Lassie schreef:schoenen, laarzen is voor mij echt een rampenplan.
Stenen vaas of een glazen vaas.
handschoenenLassie schreef:chique pumps, het liefst nog in bruin vindt ik ze het mooiste.
handschoen of wanten?
Wat mag eigenlijk het verschil wezen?Lassie schreef:chique pumps, het liefst nog in bruin vindt ik ze het mooiste.
handschoen of wanten?
De vingers héGijs83 schreef:Wat mag eigenlijk het verschil wezen?Lassie schreef:chique pumps, het liefst nog in bruin vindt ik ze het mooiste.
handschoen of wanten?
Alle bloemen vind ik mooi, ook die het onkruid voortbrengen.Schemerlichtje schreef:handschoenenLassie schreef:chique pumps, het liefst nog in bruin vindt ik ze het mooiste.
handschoen of wanten?
viooltjes of hortensia
Ik denk hortensia, vidn het een bloem die een gezellige sfeer geeft.Schemerlichtje schreef:handschoenenLassie schreef:chique pumps, het liefst nog in bruin vindt ik ze het mooiste.
handschoen of wanten?
viooltjes of hortensia
bosRia schreef: Ik denk hortensia, vidn het een bloem die een gezellige sfeer geeft.
strand of bos?
Hallo, hallo, ik was aan de beurt en nu word ik overruled door viooltjes en bos.jvdg schreef:Alle bloemen vind ik mooi, ook die het onkruid voortbrengen.Schemerlichtje schreef:handschoenenLassie schreef:chique pumps, het liefst nog in bruin vindt ik ze het mooiste.
handschoen of wanten?
viooltjes of hortensia
De grootste programmatische invloed in het regeerakkoord: komt die van de VVD/CDA of PVV?
Hoe nu verderjvdg schreef:Hallo, hallo, ik was aan de beurt en nu word ik overruled door viooltjes en bos.jvdg schreef:Alle bloemen vind ik mooi, ook die het onkruid voortbrengen.Schemerlichtje schreef:handschoenenLassie schreef:chique pumps, het liefst nog in bruin vindt ik ze het mooiste.
handschoen of wanten?
viooltjes of hortensia
De grootste programmatische invloed in het regeerakkoord: komt die van de VVD/CDA of PVV?![]()
Hoe nu verderOrchidee schreef:Hallo, hallo, ik was aan de beurt en nu word ik overruled door viooltjes en bos.jvdg schreef:
Alle bloemen vind ik mooi, ook die het onkruid voortbrengen.
De grootste programmatische invloed in het regeerakkoord: komt die van de VVD/CDA of PVV?![]()
Oke, dan wacht ik even af, want op jou vraag kan ik niet antwoordenjvdg schreef:Nou gewoon, ikke was aan de beurt, dus gewoon antwoord geven en daar weer door.Orchidee schreef: Hoe nu verder![]()
Dan maar hyves, dat getwitter vind ik helemaal niks.Gijs83 schreef:bosRia schreef: Ik denk hortensia, vidn het een bloem die een gezellige sfeer geeft.
strand of bos?
Twitter of Hyves?
Mara schreef:Dan maar hyves, dat getwitter vind ik helemaal niks.Gijs83 schreef:bosRia schreef: Ik denk hortensia, vidn het een bloem die een gezellige sfeer geeft.
strand of bos?
Twitter of Hyves?
Grote kerk met 2500 mensen of klein kerkje waar 100 mensen in passen.