Hoe is je stemming op dit moment?
- MarthaMartha
Re: Hoe is je stemming op dit moment?

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
vetwijfeld... wat is het? iets... onzeggelijk... onzegbaar... vreemd.... vervreemd... hoe ben ik dus?
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- JolandaOudshoorn
Dat zei Rebekka toen ze van een tweeling zwanger was.-DIA- schreef:vetwijfeld... wat is het? iets... onzeggelijk... onzegbaar... vreemd.... vervreemd... hoe ben ik dus?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
ik hoop niet dat dit bij jou het geval is..huisman schreef:Dat zei Rebekka toen ze van een tweeling zwanger was.-DIA- schreef:vetwijfeld... wat is het? iets... onzeggelijk... onzegbaar... vreemd.... vervreemd... hoe ben ik dus?

huisman schreef:Dat zei Rebekka toen ze van een tweeling zwanger was.-DIA- schreef:vetwijfeld... wat is het? iets... onzeggelijk... onzegbaar... vreemd.... vervreemd... hoe ben ik dus?

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Wat een vreemde reactie !BJD schreef:ik hoop niet dat dit bij jou het geval is..huisman schreef:Dat zei Rebekka toen ze van een tweeling zwanger was.-DIA- schreef:vetwijfeld... wat is het? iets... onzeggelijk... onzegbaar... vreemd.... vervreemd... hoe ben ik dus?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Je hoeft toch geen vouw te zijn, of ook zwanger te zijn om iets van dit te aan te voelen?Mara schreef:Wat een vreemde reactie !BJD schreef:ik hoop niet dat dit bij jou het geval is..huisman schreef:Dat zei Rebekka toen ze van een tweeling zwanger was.-DIA- schreef:vetwijfeld... wat is het? iets... onzeggelijk... onzegbaar... vreemd.... vervreemd... hoe ben ik dus?
Soms heb je gedachten, gevoelens die je niet kan benoemen.... Dan kom je hier wel eens terecht.
Wie het vatten kan vatte het.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
moe en uitziend naar morgen.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Tja en dat wordt vervolgens verkeerd opgevat.-DIA- schreef:Je hoeft toch geen vouw te zijn, of ook zwanger te zijn om iets van dit te aan te voelen?Mara schreef:Wat een vreemde reactie !BJD schreef:ik hoop niet dat dit bij jou het geval is..huisman schreef:
Dat zei Rebekka toen ze van een tweeling zwanger was.
Soms heb je gedachten, gevoelens die je niet kan benoemen.... Dan kom je hier wel eens terecht.
Wie het vatten kan vatte het.
Vandaar dat ik het een vreemde reactie vond, waarom zeg je tegen een man dat Rebekka dit zei toen ze zwanger was van een 2ling ?
Ik vind het wel herkenbaar, als niet-zwangere vrouw, dat je zegt dat je bijv vervreemd of vertwijfeld bent !
Is het zo erg Helma ?helma schreef:![]()
![]()

Niet geschikt voor het forum ?