Formatie 2010
Re: Formatie 2010
Wie zou er dan volgens jou moeten zitten ?
Dat is echt geen mannenbaan hoor, die letten niet op welke japon de koningin draagt en van welke stof.
Of andere details, mannen zijn van de grote lijnen toch ?
Dat is echt geen mannenbaan hoor, die letten niet op welke japon de koningin draagt en van welke stof.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Dat soort details zou ons juist bespaard moeten worden; helaas wordt veel prinsjesdagnieuws vertroebeld door dit soort onzin.Mara schreef:Wie zou er dan volgens jou moeten zitten ?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Tja wat is een mannenbaan. Vanmorgen 1 strijk en 3 wassen gedaan.Mara schreef:Wie zou er dan volgens jou moeten zitten ?

Heel goed!Ander schreef:Tja wat is een mannenbaan. Vanmorgen 1 strijk en 3 wassen gedaan.Mara schreef:Wie zou er dan volgens jou moeten zitten ?
(Je vrouw was zeker aan 't werk op een peuterspeelzaal...

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Peuterspeelzaal? Nou nee. Dat was het hier ook nog.Luther schreef:Heel goed!Ander schreef:Tja wat is een mannenbaan. Vanmorgen 1 strijk en 3 wassen gedaan.Mara schreef:Wie zou er dan volgens jou moeten zitten ?
(Je vrouw was zeker aan 't werk op een peuterspeelzaal...)

Dus je strijkt maar 1/3 van je wasgoed?Ander schreef:Tja wat is een mannenbaan. Vanmorgen 1 strijk en 3 wassen gedaan.Mara schreef:Wie zou er dan volgens jou moeten zitten ?

Nee, de rest mag iemand anders doen morgen.Willem schreef:Dus je strijkt maar 1/3 van je wasgoed?Ander schreef:Tja wat is een mannenbaan. Vanmorgen 1 strijk en 3 wassen gedaan.Mara schreef:Wie zou er dan volgens jou moeten zitten ?

Dat lijkt me wel voldoende. Of je moet underwear, handdoeken, beddengoed, sokken etc. ook willen strijken...Willem schreef:Dus je strijkt maar 1/3 van je wasgoed?Ander schreef:Tja wat is een mannenbaan. Vanmorgen 1 strijk en 3 wassen gedaan.

Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Ik was eerst alvorens ik strijk

Ik ben geen insider, maar kan je ook in 1 strijk 3 wassen strijken?
Zeker. Nadeel van die tactiek is wel dat je er zowat een heel dagdeel mee bezig bent.Tiberius schreef:Ik ben geen insider, maar kan je ook in 1 strijk 3 wassen strijken?

Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
-
Met 1 strijkbout kun je 3 wassen strijken en nog wel meerderen.Tiberius schreef:Ik ben geen insider, maar kan je ook in 1 strijk 3 wassen strijken?
Dat ligt er aan hoe groot 1 wasdraai is !Tiberius schreef:Ik ben geen insider, maar kan je ook in 1 strijk 3 wassen strijken?
Als het een draai is met veel sokken, handdoeken, washandjes e.d., hoeft dat niet gestreken te worden.
Maar is het een draai met veel katoen (theedoeken, zakdoeken, slopen, overhemden) tja, dan ben je ff bezig

Ik strijk op zaterdag (goedkope stroom) wel 8 draaien weg !
Ik was elke nacht en de hele zaterdag, vandaar

-
Ik had het idee dat de koningin zenuwachtig en gespannen was. Misschien is ze geschrokken van de lichtflits van het gegooide waxinelichtje.refo schreef:De koninging zat behoorlijk te tobben met sommige zinnen.
Wel jammer dat er een "schemerlichtje" gegooid werd !

~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
uitkijken voor schemerlichtjes dus.....Schemerlichtje schreef:Ik had het idee dat de koningin zenuwachtig en gespannen was. Misschien is ze geschrokken van de lichtflits van het gegooide waxinelichtje.refo schreef:De koninging zat behoorlijk te tobben met sommige zinnen.
Wel jammer dat er een "schemerlichtje" gegooid werd !