Is het een lollige bui? Diepere laag? Hmm.Josephus schreef:Zou hij iets weten wat anderen nog niet weten?Mister schreef: De volgende vraag is: waarom doet onze demissionaire mp dit?
Formatie 2010
Re: Formatie 2010
Wim Kok had ook een keer zo'n mopje: de koningin begon met 'mijne heeren!'
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
-
Zo spectaculair vond ik het grapje van Balkenende nou ook weer niet. Het moet wel serieus blijven.
De koninging zat behoorlijk te tobben met sommige zinnen.
--------------
Jaja, mopperpot....Marie-Henriëtte schreef:Zo spectaculair vond ik het grapje van Balkenende nou ook weer niet. Het moet wel serieus blijven.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
-
Heeft niet veel met mopperen van doen, mijnheer Luther. Ik vind het gewoon een beetje "kinds" aandoen zoiets en niet alleen van Balkenende.Luther schreef:Jaja, mopperpot....Marie-Henriëtte schreef:Zo spectaculair vond ik het grapje van Balkenende nou ook weer niet. Het moet wel serieus blijven.
Wat vinden we trouwens van een bepaalde koers die het CDA nu gaat varen (lees Roma het land uit willen zetten).
Dat kindse gebeurt in de Bijbel ook wel.Marie-Henriëtte schreef:Heeft niet veel met mopperen van doen, mijnheer Luther. Ik vind het gewoon een beetje "kinds" aandoen zoiets en niet alleen van Balkenende.Luther schreef:Jaja, mopperpot....Marie-Henriëtte schreef:Zo spectaculair vond ik het grapje van Balkenende nou ook weer niet. Het moet wel serieus blijven.
--------------
-
Ik probeer duidelijk te maken dat je wel wat meer mag verwachten van iemand die een dergelijke functie (heeft) bekleed en zoveel studies heeft afgerond.refo schreef:Dat kindse gebeurt in de Bijbel ook wel.Marie-Henriëtte schreef:Heeft niet veel met mopperen van doen, mijnheer Luther. Ik vind het gewoon een beetje "kinds" aandoen zoiets en niet alleen van Balkenende.Luther schreef:Jaja, mopperpot....Marie-Henriëtte schreef:Zo spectaculair vond ik het grapje van Balkenende nou ook weer niet. Het moet wel serieus blijven.
Maar ieder zijn mening hierover.
En ik probeer aan te geven dat ik het heel aardig van hem vindt. Dat heeft niks met kinds te maken, dat geeft aan dat hij ook gevoel heeft voor humor en voor taal.Marie-Henriëtte schreef: Ik probeer duidelijk te maken dat je wel wat meer mag verwachten van iemand die een dergelijke functie (heeft) bekleed en zoveel studies heeft afgerond.
Maar ieder zijn mening hierover.
Maar ja, in jouw ogen kan Balkenende helemaal niets goed doen, dus ja...
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Zo vaak verspreekt ze zich normaal nooit.refo schreef:De koninging zat behoorlijk te tobben met sommige zinnen.
Het commentaar van Ferry Mingele was ver beneden de maat, hij noemde Margriet Irene, maakte domme versprekingen.
Ik miste Astrid Kersseboom, de aangelegde glasvezelkabel die speciaal was neergelegd, was stukgevaren door een politieboot.

zodoende kon zij geen commentaar geven.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ik miste veel, maar die mevrouw Astrid miste is helemaal niet!Mara schreef:Zo vaak verspreekt ze zich normaal nooit.refo schreef:De koninging zat behoorlijk te tobben met sommige zinnen.
Het commentaar van Ferry Mingele was ver beneden de maat, hij noemde Margriet Irene, maakte domme versprekingen.
Ik miste Astrid Kersseboom, de aangelegde glasvezelkabel die speciaal was neergelegd, was stukgevaren door een politieboot.
zodoende kon zij geen commentaar geven.
Wat is er mis met het commentaar van Astrid ?
Prima opvolgster van Maartje.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ik hou niet zo van dat zijige, emotionele, van Maartje en Astrid.Mara schreef:Wat is er mis met het commentaar van Astrid ?
Kijk gewoon niet. Loop je ook niet het gevaar om op forums andere mensen te bekritiseren op hun uiterlijk en manier van praten.
En de inhoud van hun nietszeggende boodschap niet te vergeten...Willem schreef:Kijk gewoon niet. Loop je ook niet het gevaar om op forums andere mensen te bekritiseren op hun uiterlijk en manier van praten.