Waarom nu weer in Gouda, andere eind van de wereld bijna! Ben trouwens veel te bang dat ik na al die worsten voorover in die sloot val...Oorspronkelijk gepost door Jelle
Geen slecht idee lecram, laten we proberen om Donderdag-avond 14 augustus te organiseren.
ieder neemt eigen vlees mee en ik zorg wel voor salades.
Ik ben benieuwd hoeveel er kunnen en willen, bij mij thuis in Gouda.
Barbeque
Joh, kom op, wat zijn nu de afstanden in Nl. Vanaf twente toch hooguit 150km?Oorspronkelijk gepost door JootjeWaarom nu weer in Gouda, andere eind van de wereld bijna! Ben trouwens veel te bang dat ik na al die worsten voorover in die sloot val...Oorspronkelijk gepost door Jelle
Geen slecht idee lecram, laten we proberen om Donderdag-avond 14 augustus te organiseren.
Het lijkt me wel leuk. Eerst ff met vrouw overleggen en agenda checken.Oorspronkelijk gepost door Jelle
Kan je hier een aparte topic voor openen?
- ndonselaar
- Contacteer:
Heeft Riks een eigen zwembad??? Waar woont hij dan? Rijssen toch wel??? (Je kunt wel zien waar de poen zit he:,)Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Vrijdagavond bij Riks lekker aan de BBQ gezeten. Smaakte voortreffelijk. Aan het einde van de avond een heerlijke verkoelende duik in Riks zijn zwembad.
tukker
By the way...heeftie nog meer vrienden nodig? Ik heb geen vrienden met een eigen zwembad......