hier is t ook echt op maandag wasdag hoorOrchidee schreef:Is niet speciaal op maandag hoor, maar kwam nu een keer zo uitMara schreef:Wat ouderwetschOrchidee schreef:Vooral veel wassen
en strijkenMaandag = wasdag
![]()
Ik doe gewoon elke nacht een draai, kom ik er ook
Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
BJD schreef:Een legginghelma schreef:
(wat trek je eigenlijk aan bij zoiets???)
maar een fitnessbroek is wel handig....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Katharina van Bora
Bij mij niet, hoor! Elke nacht een was en dan -als het kan- dezelfde dag in de kast. Dan sta je ook geen uuuuuren te strijken...henriët schreef:hier is t ook echt op maandag wasdag hoorOrchidee schreef:Is niet speciaal op maandag hoor, maar kwam nu een keer zo uitMara schreef:Wat ouderwetschOrchidee schreef:Vooral veel wassen
![]()
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Bij mij niet, hoor! Elke nacht een was en dan -als het kan- dezelfde dag in de kast. Dan sta je ook geen uuuuuren te strijken...[/quote]Katharina van Bora schreef: hier is t ook echt op maandag wasdag hoor
bij mij is maandag wel een echte wasdag in tegenstelling tot andere dagen, meestal heb ik dan 2 of 3 wassen, ligt r aan, en op de andere dagen 1. als je m er s ochtends heel vroeg in doet, of s avonds en dan op tijd zet dan kan je m ook dezelfde dag nog in de kast hebben liggen!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Heb je voor de andere dagen ook nog ouderwetse regelshenriët schreef:hier is t ook echt op maandag wasdag hoorOrchidee schreef:Is niet speciaal op maandag hoor, maar kwam nu een keer zo uitMara schreef:Wat ouderwetschOrchidee schreef:Vooral veel wassen
![]()
Mijn moeder kwam toen zij met mijn vader ging trouwen uit een grote stad, naar een ienieminidorp...
Oh wat heeft zij het daar slecht gehad
Het was daar nog echt maandag wasdag, dinsdag strijken en verstellen, iedere vrijdag de buitenboel en naar de warenmarkt(je), zaterdags de straat vegen, grind harken, tuin netjes maken, alles voor de zondag klaarmaken, enz.enz
Nou mijn moeder was heel blij dat ze na 5 jaar gingen verhuizen, want ze werd inmiddels als niet schooooooooaaaaaaaaaaan genoeg, en niet ijverig genoeg betiteld
Toen kwam ze in een moderne nieuwbouwwijk terecht, en daar kon ze fijn zichzelf zijn
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
rok en legging gedaan; maar m'n rok kwam tussen de roeiboot en toen stond de wagen stil....MarthaMartha schreef:BJD schreef:Een legginghelma schreef:
(wat trek je eigenlijk aan bij zoiets???)![]()
![]()
dus een rok is tijdens fitness niet heel handig
Ik had toch gezegd, een fitnessBROEK... geen fitnessROKhelma schreef:rok en legging gedaan; maar m'n rok kwam tussen de roeiboot en toen stond de wagen stil....MarthaMartha schreef:BJD schreef:Een legginghelma schreef:
(wat trek je eigenlijk aan bij zoiets???)![]()
![]()
dus een rok is tijdens fitness niet heel handig
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
[/quote]Orchidee schreef:Heb je voor de andere dagen ook nog ouderwetse regelsMara schreef:Orchidee schreef:Vooral veel wassen
en strijken
hier is t ook echt op maandag wasdag hoor![]()
Mijn moeder kwam toen zij met mijn vader ging trouwen uit een grote stad, naar een ienieminidorp...![]()
Oh wat heeft zij het daar slecht gehad![]()
Het was daar nog echt maandag wasdag, dinsdag strijken en verstellen, iedere vrijdag de buitenboel en naar de warenmarkt(je), zaterdags de straat vegen, grind harken, tuin netjes maken, alles voor de zondag klaarmaken, enz.enz![]()
Nou mijn moeder was heel blij dat ze na 5 jaar gingen verhuizen, want ze werd inmiddels als niet schooooooooaaaaaaaaaaan genoeg, en niet ijverig genoeg betiteld![]()
Toen kwam ze in een moderne nieuwbouwwijk terecht, en daar kon ze fijn zichzelf zijn
Ik mag hopen dat die regels thans niet meer gelden !!
Afgrijselijk, om alles gezamenlijk te doen omdat....
Waarom eigenlijk ?
Ik heb met terugwerkende kracht medelij met je moeder
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ik mag hopen dat die regels thans niet meer gelden !!Mara schreef:Orchidee schreef:Heb je voor de andere dagen ook nog ouderwetse regelsMara schreef:Orchidee schreef:Vooral veel wassen
en strijken
hier is t ook echt op maandag wasdag hoor![]()
Mijn moeder kwam toen zij met mijn vader ging trouwen uit een grote stad, naar een ienieminidorp...![]()
Oh wat heeft zij het daar slecht gehad![]()
Het was daar nog echt maandag wasdag, dinsdag strijken en verstellen, iedere vrijdag de buitenboel en naar de warenmarkt(je), zaterdags de straat vegen, grind harken, tuin netjes maken, alles voor de zondag klaarmaken, enz.enz![]()
Nou mijn moeder was heel blij dat ze na 5 jaar gingen verhuizen, want ze werd inmiddels als niet schooooooooaaaaaaaaaaan genoeg, en niet ijverig genoeg betiteld![]()
Afgrijselijk, om alles gezamenlijk te doen omdat....
Waarom eigenlijk ?
Ik heb met terugwerkende kracht medelij met je moeder
Het was ook vreselijk
Alvast voor morgen: eerst mijn gezicht even laten zien in Utrecht en dan door naar Zwolle om te werken. Daar werk ik dan ook rest van de week.
Morgenavond weer zeilen. Volgens de vooruitzichten komt er weer een stevig windje.
Morgenavond weer zeilen. Volgens de vooruitzichten komt er weer een stevig windje.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
vergadering in Harderwijk vanmorgen
vanmiddag slapen
verder weet ik nog niet.
vanmiddag slapen
verder weet ik nog niet.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
vandaag trainingsdag simulant
vanavond weer 'alleen' eten...
vanavond eigenlijk instructieavond werkweek Engeland; maar ik ben pas half 6 thuis....
ik weet niet of ik daar nog veel energie voor heb
vanavond eigenlijk instructieavond werkweek Engeland; maar ik ben pas half 6 thuis....
Sterkte dan maar vandaag!helma schreef:vandaag trainingsdag simulant
En heb je al spierpijn
wat huishoudelijk werk
een vriendin op de koffie ontvangen
vanmiddag lekker in huis rommelen
en vanavond avondje lezen ofzo en wellicht een poosje beluurtje houden
een vriendin op de koffie ontvangen
vanmiddag lekker in huis rommelen
en vanavond avondje lezen ofzo en wellicht een poosje beluurtje houden
zo meteen naar de fysiotherapie, vanmiddag mijn postwijk.