vakantie 2
Nog even en we vertrekken richting Holten om daar als het mee zit om 10.00 uur aan de koffie te zitten.
Admin is gisteren in goede gezondheid daar aangekomen en heeft daar, om de tukkers financieel te steunen, al de nodige inkopen gedaan.
Ik hoop maar dat ze daar ook nog een beetje lekker gebak hebben.
Admin is gisteren in goede gezondheid daar aangekomen en heeft daar, om de tukkers financieel te steunen, al de nodige inkopen gedaan.
Ik hoop maar dat ze daar ook nog een beetje lekker gebak hebben.
Als ik dit iets eerder had geweten dan hadden we even wat kunnen afspreken (koffie drinken bij mij) leek mij wel gezellig.Oorspronkelijk gepost door Maninne
Ook wij gaan niet naar het buitenland maar blijven lekker in eigen land, we gaan wel weg naar IJsselmuiden in een huis van mensen die zelf naar het buitenland gaan. Lekker groot huis en oppassen op de huisdieren : kat en een pony.
Allemaal een fijne vakantie toegewenst...
[Aangepast op 15/7/03 door Maninne]
Ja hoor Tukkertje, zaterdag kwamen wij om 10.15 aan in Holten op de Holterweide waar we admin aantroffen die daar vrijdagmiddag al was aangekomen.
Zaterdagmiddag zijn we wezen fietsen op de Holterberg (Berg?) nou, in elk geval wel heel mooi. Zaterdagavond nog even de boel onveiliggemaakt met de BBQ. en daarna sávonds weer naar huis.
volgende week vrijdag hopen we admin en familie weer op te halen.
Zaterdagmiddag zijn we wezen fietsen op de Holterberg (Berg?) nou, in elk geval wel heel mooi. Zaterdagavond nog even de boel onveiliggemaakt met de BBQ. en daarna sávonds weer naar huis.
volgende week vrijdag hopen we admin en familie weer op te halen.