vakantie 2

Jelle

Bericht door Jelle »

Mijn vakantie gaat zoals ik al eerder verteld heb weer naar het buitenland. Graag zou ik ook wel eens in Nederland op vakantie willen gaan, maar helaas zijn vakanties hier duurder dan in het buitenland.
Een weekje Port Zeelande in een huisje kost in het hoogseizoen al gauw € 800,00. heel wat meer dan mijn vakantie in het buitenland. Ik hoor zelfs van prijzen van ruim € 1000,00 voor een week.
anna

Bericht door anna »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Mijn vakantie gaat zoals ik al eerder verteld heb weer naar het buitenland. Graag zou ik ook wel eens in Nederland op vakantie willen gaan, maar helaas zijn vakanties hier duurder dan in het buitenland.
Een weekje Port Zeelande in een huisje kost in het hoogseizoen al gauw € 800,00. heel wat meer dan mijn vakantie in het buitenland. Ik hoor zelfs van prijzen van ruim € 1000,00 voor een week.
Dat geloof ik niet. Ik ga op vakantie voor nog geen 100 euro.
Jelle

Bericht door Jelle »

Dat zal ook wel Anna maar dan zit je waarschijnlijk voor die €100,- niet in een vakantiepark zoals Port Zeelande of in een of ander Center Parks.

Partikulier kan je uiteraard veel goedkoper weg maar kijk maar eens bij de reisbureau naar dit soort vakanttieparken. (Landal Greens) een eenvoudig huisje in Holten in een park kost zelfs al ruim €400,- euro (bekend uit zeer betrouwbare bron) En dit park met huisjes is echt niet zo lux..

Zelfs vroeger ging ik al met mijn kinderen naar Oostenrijk en Italie, Yoegoslavie, Zwitserland, en vaak ook toen goedkoper dan in Nederland.
anna

Bericht door anna »

Ik zal er ook niet voor kiezen om naar zo'n snert park te gaan. Ik kies het liefst voor een stacaravan, of een tentje. Of een oude boerderij......
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Oorspronkelijk gepost door wpv
Wat mij opvalt is dat een heleboel mensen naar het buitenland op vakantie gaan. Wij blijven gewoon lekker in nederland. Zaterdag hopen we voor twee weken te vertrekken naar de camping in Aagtekerke. We zullen dit keer waarschijnlijk wat meer op de camping blijven omdat een kleine van 5 maanden nu eenmaal wat meer verzorging vraag.

Allemaal een heel prettige vakantie.
Leuke camping in Aagtekerke trouwens!

Wij blijven ook in Nederland. De tweede en derde week van augustus bivakkeren we in Garderen!
Jelle

Bericht door Jelle »

Anna ik kan me jou reden helemaal voorstellen want voor mij behoeft zo'n park ook zeker niet, maarja er zijn toch duizenden die daar perse wel heen willen en die betalen dan toch die grote bedragen om daar een huisje te huren.

Maar wat ik al eerder zij ook op een gewoon bungalow parkje in Rijssen of Holten of noem maar op, worden ook al behoorlijk prijzen gevraagt.
anna

Bericht door anna »

Als je goed zoekt kom je goedkoop uit.
ndonselaar
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Hoi allemaal,

Wie weet er een zondag respecterend hotel in de driehoek Vierhouten - Elspeet - Garderen?

Groeten,
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Volgens mij zijn die hotels daar niet, Niek.
Je wilde zeker ds. P. de Vries en ds. C. Stelwagen of ds. Heemskerk zeker horen;)
Stelwagen is alleen volgende nog week met vakantie en als ik mij niet vergis, dan heeft daarna ds. de Vries 3 weken vakantie.

Je zou een bungalow kunnen huren bij de Pineta in Nunspeet of een stacaravan bij de Hofstee ook in Nunspeet.

Ik hoop dat je wat kunt vinden!

Groeten,

Matthijs
Liever Turks dan Paaps
Sailor

Bericht door Sailor »

Kom je even langs op BMK!!
Oorspronkelijk gepost door Kevertje
Ik ga zaterdag tot en met volgende week zaterdag een weekje (dus) logeren bij mn zus in Veenendaal! En de 2e en de 3e week gaan we op vakantie in Garderen! De buren van Appie!:)

Groetjes,

Elisabeth!!!!
refo

Bericht door refo »

Als je de zondag wilt respecteren kun je volgens mij geen hotel beginnen. Of je zou de zondag gratis moeten maken en je gasten zaterdagavond van voedsel voorzien voor de hele zondag.
;)
ndonselaar
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Pension is geen probleem.

Nou het gaat mij er meer om, dat ik zonder enig probleem 2 keer naar kerk kan op zondag.

Nou Matthijs, ik wilde naar de boekenmarkt van DV zaterdag 9 augustus en dan gelijk tot en met maandag 11 augustus blijven en ja als ik dan hervormd kan kerken in Elspeet is dat meegenomen.

Groeten,
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Maandagavond om half 8 vertrek ik naar Oostenrijk!!! Op mijn avatar kan je het kamphuis zien waar wij hopen te verblijven. Het is helaas een beetje een onduidelijk plaatje, ik heb er wel meer maar die zijn heel groot! (weet iemand of je dat ook kan aanpassen als je hem in je profiel zet?)
Jelle

Bericht door Jelle »

Morgen gaat Admin naar Holten naar zijn vakantiebungalow. he tukkenaren hou je maar vast, zij komen eraan.

Als jullie klachten hebben kan je ze zaterdag bij mij inleveren dan hoop ik ook daar in die bungalow te zijn.:t
Plaats reactie